פיג'ו 308 סטיישן מוזלת ב- 5,000 ₪

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: יצרן
  • 09 מרץ 2015
  • 0 תגובות

פיג'ו 308 החדשה עטורת הפרסים ובראשם פרס רכב השנה באירופה לשנת 2014, הושקה בישראל בדיוק לפני חצי שנה כשהיא מגיעה בשתי תצורות מרכב, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן. מידותיה של ה- 308 צמחו בהשוואה לדור הקודם. בסיס הגלגלים של גרסת ההאצ'בק נמתח על פני 2,620 מ"מ בעוד גרסת הסטיישן נהנית מבסיס גלגלים של 2,730 מ"מ. נפח תא המטען בגרסת הסטיישן עומד על 563 ליטר וגדל לכדי 1,613 ליטר עם קיפול המושבים.

פיג'ו 308 SW

חצי שנה לאחר השקת פיג'ו 308 החדשה מודיעה קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו- MG לישראל, כי היא מעדכנת את מחיר המחירון של פיג'ו 308 סטיישן (SW) והוא יעמוד מעתה על 134,990 ₪ במקום 139,990 ₪. עדכון המחיר הוא חלק ממהלך אסטרטגי כולל שמטרתו להעמיק את חדירת הדגם לציי הליסינג ולציי הרכב הגדולים. התמחור החדש הופך את הדגם לתחרותי ומשתלם, גם בהשוואה ליתר המתחרים המובילים בסגמנט.

הדגם מצוייד במנוע טורבו חזק וחסכוני בנפח 1.2 ליטר מסדרת PURE TECH המפיק 130 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים מבית AISIN היפנית. רשימת האבזור כוללת מסך מגע בגודל 9.7 אינץ', שש כריות אוויר, שתי חגורות בטיחות אקטיביות, עגינות ISOFIX לסגירה בטיחותית של מושב התינוק, מערכות בטיחות אקטיביות: ESP ,EBD ,ABS ,BAS ,ASR, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה, וחלל פנימי גדול בזכות מרווח סרנים באורך 2,730 מ"מ.

המתחרות הישירות של פיג'ו 308 סטיישן הן סקודה אוקטביה סטיישן, סיאט לאון סטיישן, רנו מגאן סטיישן, יונדאי i30 סטיישן, קיה סיד סטיישן, טויוטה אוריס סטיישן ועוד. במחיר הקודם לא זכתה פיג'ו 308 סטיישן להצלחה במכירות. כעת עם השינוי במחיר תולים בלובינסקי תקוות רבות ברכב.