דאצ'יה ישראל מציגה מועדון לקוחות חדש וייחודי

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: יצרן, יח"צ
  • 20 אפריל 2015
  • 0 תגובות

מותג דאצ'יה שעלה ארצה בראשית השנה זכה לקבלת פנים חמה מאוד מהציבור הישראלי אף שמדובר במותג חדש בארץ (ההיכרות בעבר הרחוק לא הייתה מוצלחת בלשון המעטה עם דגמי דלתא משנת 1988 והבדיחות הנלוות שהופצו לגבי הרכב). מאז 1988 ועד היום עברו למעלה מ- 25 שנה ודאצ'יה היום היא משהו אחר לגמרי. החברה נהנית מתמיכה וגישה לטכנולוגיות חדישות שמציבה לרשותה רנו בעלת הבית מצרפת ואחת מיצרניות הרכב הגדולות והבולטות ביבשת אירופה.

לוגו מועדון לקוחות דאצ'יה

בימים אלו מתחיל לפעול בארץ מועדון לקוחות של בעלי רכבי דאצ'יה. במסגרת המועדון יתקיימו טיולי משפחות ברחבי הארץ, טיולי שטח, פיקניקים, אירועים מיוחדים ללקוחות, אירועי השקה וגם ציבור שומרי השבת לא יקופח ולטובתו יקיים המועדון פעילויות בימי שישי. כאמור, המועדון מיועד אך ורק לבעלי רכבי דאצ'יה. התקשורת עם הלקוחות תתבצע באמצעות דיוור דיגיטלי אישי מידי חודש.

לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאציה ישראל: "לדאצ'יה העולמית קהילה של יותר מ- 2.2 מיליון אוהדים פעילים במדיות החברתיות. רעיון הקמת המועדון נולד מלקוחות דאצ'יה, אשר נקשרו במהרה למותג ובנו קהילה הפועלת באופן ספונטני. חברי הקהילה מארגנים אירועים מזה 10 שנים ברוח משותפת". לדבריו: "מותג דאצ'יה רתם את הקהילה הספונטנית על ידי ארגון אירועים קהילתיים ללקוחות, שהם שגריריה החשובים ביותר, המתקיימים בכל מדינה בה משווק המותג - אירועים הזוכים להצלחה גדולה מאוד עם מספר משתתפים רב".

דאצ'יה משווקת בישראל ארבעה דגמים: דאצ'יה סנדרו סטפווי שהוא רכב משפחתי קומפקטי עם מראה של רכב פנאי שטח במחיר של החל מ- 69,990 ₪, דאצ'יה דאסטר שהוא רכב פנאי שטח בגודל בינוני במחיר של החל מ- 89,990 ₪, דאצ'יה לודג'י שהוא מיניוואן קומפקטי עם שבעה מושבים במחיר של החל מ- 99,990 ₪, ודאצ'יה דוקר שהוא רכב מסחרי קטן במחיר של החל מ- 94,990 ₪. דגמי דאצ'יה מוצעים כיום אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית ולכן מלכתחילה אינם פונים לכל הלקוחות. עם זאת ובאופן די מפתיע זוכים רכבי דאצ'יה להצלחה רבה גם בארצנו חובבת תיבת ההילוכים האוטומטית מה שמוכיח שוב שבמחיר הנכון ועם תמורה טובה, הציבור הישראלי לא נשאר אדיש.