סובארו XV בקמפיין פרסום חדש

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: גבע מאיר
  • 14 מאי 2015
  • 0 תגובות

סמל"ת, יבואנית מותג סובארו לישראל, יוצאת בקמפיין חדש תחת הסלוגן "סובארו XV רכב ה- 4x4 הנמכר בישראל". היקף הקמפיין נאמד במיליון וחצי ₪ ומתבסס על הפאן האמוציונאלי של ה- XV, רכב ה- 4x4 הנמכר ביותר בישראל מתחילת השנה לפי נתוני איגוד יבואני הרכב. הקמפיין יעלה במדיות הבאות: בטלוויזיה, בעיתונות המודפסת, בפורטלי וידאו מקוונים, ובאתרי אינטרנט.

סובארו XV

סובארו XV מתחרה בקטגוריית הפנאי שטח הנחשבת לצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי ומוצע במחיר אטרקטיבי למדי העומד על החל מ- 130,000 ₪. בארבעת החודשים הראשונים השנה נמסרו בישראל 839 רכבי סובארו XV כאשר גרסת ה- 1.6 ליטר האוטומטית, שמחירה עומד על 138,000 ₪, זוכה לפופולריות הגבוהה ביותר ואחראית על מחצית ממכירות הדגם. מרבית המסירות נרשמו בחודשים ינואר ופברואר, לפני שהושק קיה ספורטאז' 1.6 ליטר אורבן שגנב את ההצגה וחלק מלקוחות סובארו XV, אותם לקוחות שמעוניינים ברכב פנאי שטח נחשק במחיר של מכונית משפחתית ומוכנים לוותר על מערכת ההנעה הכפולה היעילה של ה- XV.