הוצג ב.מ.וו X1 החדש

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 04 יוני 2015
  • 0 תגובות

למעלה מ- 730,000 רכבי ב.מ.וו X1 מהדור היוצא נמכרו ברחבי העולם, נתון המעיד על ביקוש רב לדגם. הדור השני של ב.מ.וו X1 מציג שיפורים בכל התחומים ומעלה את הרף בסגמנט רכבי הפנאי שטח פרימיום הקטנים. ב.מ.וו X1 החדש מציג עיצוב מחוספס, דינמי ובעל נוכחות. המרכב גבה ב- 53 מ"מ לעומת הדגם היוצא, מה שיצר מרווח פנים משופר ותנוחת נהיגה גבוהה יותר המשקיפה בבטחה על הכביש. מרווח הברכיים במושבים האחוריים גדל ב- 37 מ"מ ותא המטען קיבל תוספת מכובדת של 85 ליטרים וכעת נפחו עומד על 505 ליטרים או 1,550 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים.

במוו X1 2015

עיצוב הפנים של ב.מ.וו X1 זוכה לסביבה ממוקדת נהג וממשיך את קו העיצוב העדכני והיוקרתי של החברה. מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', מערכת שמע הכוללת כניסות USB ו- AUX, ומערכת ה- iDrive של ב.מ.וו הם רק חלק מן האבזור הסטנדרטי שקיבל ב.מ.וו X1 החדש. לראשונה יוצע ב.מ.וו X1 עם תצוגה עילית המקרינה נתונים על גבי השמשה הקדמית, ואבזור בטיחות ונוחות נוסף הכולל בין היתר מערכת בקרת שיוט אוטונומית, מערכת עזר לעומסי תנועה, מערכת Stop & Go, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, אזהרה מפני התנגשות מלפנים, ומערכת בלימה אוטונומית בעיר. בדומה לשאר דגמי החברה יוצע ב.מ.וו X1 עם חבילות העיצוב ספורט ליין, X ליין, ו- M ספורט לבחירה.

במוו X1 2015

בניגוד לדור הקודם שהיה מבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית עם מנוע אורכי, הדור החדש עושה שימוש בפלטפורמת ההנעה הקדמית החדשה של היצרנית ויוצע עם חמש מנועים חדשים שיותקנו לרוחבו של תא המנוע. ההיצע כולל שלושה מנועי דיזל ושני מנועי בנזין אשר יפיקו החל מ- 150 כ"ס ועד ל- 231 כ"ס. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית חדשה בעלת 6 מהירויות או לתיבה הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 מהירויות.

במוו X1 2015

מערכת ה- xDrive המניעה את כל ארבעת הגלגלים מוצעת כסטנדרט בגרסאות הבכירות או כאופציה עבור גרסאות הבסיס. המערכת עובדת באמצעות מצמדים המופעלים אלקטרו-הידראוליות ומחלקת את הכוח המועבר מן המנוע בין הציר הקדמי והאחורי בכל רגע נתון ובהתאם לתנאי הדרך.

לישראל יגיע ב.מ.וו X1 החדש ברבעון האחרון של שנת 2015 וכמו שזה נראה כרגע, יש למה לצפות.