נחשפה רנו טליסמן החדשה

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 07 יולי 2015
  • 0 תגובות

רנו חשפה אמש את הטליסמן החדשה שמיועדת להחליף את רנו לגונה ולהתחרות בסגמנט המשפחתיות הגדולות. רנו טליסמן החדשה מביאה עמה ניחוחות פרימיום ועיצוב אלגנטי. אורכה של רנו טליסמן עומד על 4,850 מ"מ, רוחבה 1,870 מ"מ ובסיס גלגליה עומד על 2,810 מ"מ, מידות המעניקות לה נוכחות ומרווח פנים נדיב. בחזית הרכב ניתן לראות שבכת קירור גדולה מצופה כרום שמאכלסת בתוכה את סמל רנו ומתחברת אל הפנסים הראשיים המבוססים על טכנולוגיית LED מלאה. יחידות התאורה האחוריות נמתחות כמעט עד לסמל במרכז מכסה תא המטען ובשילוב עם שני פתחי מפלט שטבועים בפגוש האחורי מתקבל מראה בוגר. את התוצאה הנאה מאוד לעין משלימים חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 19 אינץ'.

רנו טליסמן החדשה

תא הנוסעים שופע כל טוב ומשולבים בו צבעים חמים להרגשה ביתית ונינוחה. בגרסאות הבכירות מרופדים המושבים והדשבורד בעור נאפה ומשולבים בהם תפירות ייחודיות. בגרסת הבסיס מותקן מסך מגע מרכזי בגודל 4.2 אינץ', גרסת הביניים מצויידת במסך בגודל 7 אינץ' והגרסה הבכירה זוכה למסך אנכי בגודל 8.7 אינץ'. השליטה במערכת המולטימדיה, המידע על מצב הרכב והגדרותיו כולל כיוון המושבים, נעשית באמצעות מסך המגע. מערכת שמע מבית Bose עם 19 רמקולים, תאורת אווירה משתנה, מערכת חניה אוטומטית מלאה ומערכת תצוגה עילית, יגיעו כסטנדרט.

רנו טליסמן החדשה

רנו טליסמן החדשה תוצע עם מערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים, מערכת רדאר וחיישנים הצופה את תוואי הכביש ומשנה את מצב שיכוך המתלים בהתאם, ובורר מצבי נהיגה המאפשר לנהג לשנות את אופיו של הרכב בהתאמה אישית לצרכיו וכולל מצב ספורט, חיסכון ונוחות. כל אלו מבטיחים בטיחות ונוחות גבוהה ביחס למקובל בסגמנט.

רנו טליסמן החדשה

היצע המנועים יכלול שני מנועי טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיקים 150 כ"ס או 200 כ"ס שישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת 7 מהירויות. כמו כן, יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.4 ליטר בהספק 110 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 130 כ"ס או 160 כ"ס בגרסה החזקה. מנועי הדיזל ישודכו לתיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת 7 מהירויות.