נחשף קרייזלר פסיפיקה החדש

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 12 ינואר 2016
  • 0 תגובות

מיניוואנים גדולים כגון קרייזלר גרנד וויאג'ר וטויוטה סיינה נתפסים בדרך כלל כרכבים משעממים. הם אמנם שימושיים מאוד ויובילו את כל המשפחה בנוחות מירבית ממקום למקום אך נופלים לרוב בסעיף העיצוב. כעת מציגה קרייזלר מיניוואן חדש עם שם חדש שאמור להילחם בסטיגמת "המיניוואן של ההורים" ופונה גם למשפחות צעירות.

קרייזלר פסיפיקה 2017

קרייזלר פסיפיקה החדש בנוי על שלדה חדשה לחלוטין אך שומר על מידות חיצוניות כמעט זהות לאלו של קרייזלר גרנד וויאג'ר. עיצובו החיצוני של קרייזלר פסיפיקה החדש חלק ונקי והוא שונה בתכלית מקרייזלר גרנד וויאג'ר. החרטום מקבל מראה ספורטיבי עם יחידות תאורה בעלות חתימת LED וקו החלונות הארוך בשילוב חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינץ' (ברמות האבזור הבכירות) מקנים למיניוואן החדש מראה נאה למדי.

קרייזלר פסיפיקה 2017

תא הנוסעים יוקרתי ומרווח כצפוי וכולל דשבורד בשילוב שלושה צבעים, גלגל הגה עמוס בפקדים, שפע תאי אחסון, לוח מחוונים דיגיטלי גדול ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.2 אינץ'. נפח האחסון בקרייזלר פסיפיקה החדש נדיב מאוד ומאחורי שורת הנהג תקבלו כמעט 4,000 ליטרים לאחסון ציוד כאשר המושבים מקופלים. למעט גרסת ההייבריד, המושבים ניתנים לקיפול מלא ומתקבלת רצפת הטענה שטוחה.

קרייזלר פסיפיקה החדש מושק עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר בהספק 287 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 9 מהירויות. גרסת הפלאג-אין הייבריד מצויידת באותו מנוע בשילוב עם מנוע חשמלי וסוללת ליתיום-יון שמאפשרת לפסיפיקה לגמוע מרחק של כמעט 50 ק"מ על אנרגיה חשמלית בלבד. הסוללה נטענת תוך כשעתיים משקע מתח ביתי והסיבה שהחליטו בקרייזלר לקרוא לגרסה פספיקה הייבריד ולא פלאג-אין הייבריד, היא כי לטענתם המינוח "פלאג-אין" גורם לחרדת טווח נסיעה אצל הלקוחות.

קרייזלר פסיפיקה 2017

קרייזלר פסיפיקה החדש יאובזר בין היתר במערכת בידור Uconnect עם מסך בגודל 8.2 אינץ' וקישוריות מלאה, פתיחת דלתות ללא מגע, חימום ואוורור מושבים, מפתח חכם עם התנעה מרחוק, ומערכת שמע יוקרתית. בנוסף יצוייד קרייזלר פסיפיקה במערכות עזר ובטיחות מתקדמות כגון מערכת בלימה אוטונומית עירונית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, מערכת סיוע בחנייה, ומערך מצלמות היקפיות.