נחשפה פורשה 718 בוקסטר החדשה

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 27 ינואר 2016
  • 0 תגובות

פורשה חושפת את ה- 718 בוקסטר החדשה, מחליפתה של פורשה בוקסטר. הדגם החדש מקבל את המספור המיתולוגי 718 מכיוון שהוא מצוייד במנועי טורבו בנזין ארבעה צילינידרים בדומה לדגם המקורי פורשה 718 משנות ה- 50 שזכה במספר מרוצי לה-מאן עם מנועי ארבעה צילינדרים.

פורשה 718 בוקסטר החדשה

הרודסטר החדשה מקבלת שני מנועי בנזין חדשים בעלי ארבעה צילינדים ומגדש טורבו בעל גאומטריית טורבינה משתנה. פורשה 718 בוקסטר מצויידת במנוע 2.0 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ ב- 1,950 סל"ד. גרסת S החזקה יותר מקבלת מנוע 2.5 ליטר המפיק 350 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ החל מ- 1,900 סל"ד. פורשה 718 בוקסטר עם חבילת ספורט כרונו ותיבת PDK כפולת מצמדים בת 7 מהירויות, מאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 4.7 שניות. גרסת S המקבילה תסיים את המיאוץ תוך 4.2 שניות. שתי הגרסאות מצויידות בתיבת 6 הילוכים ידנית כסטנדרט ותיבת ה- PDK מוצעת כאופצייה. היצרנית מתגאה בכך שהצליחה לייצר מנועים בעלי הספק גבוה יותר עם צריכת דלק נמוכה יותר בהשוואה לדגם הקודם.

פורשה 718 בוקסטר החדשה

על מנת להתקרב לשורשים של פורשה 718 המקורית, כויילה מחדש השלדה של פורשה 718 בוקסטר וכך גם ההגה החשמלי שמספקים חווית נהיגה דינמית ומדוייקת. היצרנית טוענת שכיול ההגה החדש מדוייק יותר ב- 10% לעומת ההגה של הבוקסטר הקודמת וההיגוי של הפורשה 718 בוקסטר החדשה יהיה טוב יותר גם על המסלול וגם בחיי היומיום. בנוסף מוצעת פורשה 718 בוקסטר החדשה עם מערכת מתלים דינמית המנמיכה את המרכב ב- 20 מ"מ ועם חבילת ספורט כרונו שכוללת שלושה מצבי נהיגה לרכבים בעלי תיבת ה- PDK.

פורשה 718 בוקסטר החדשה

על עיצובה של פורשה 718 בוקסטר החדשה אין צורך להרחיב במילים, התמונות מדברות בעד עצמן. יחידות התאורה הקדמיות חודשו והן כוללות תאורת בי-קסנון משולבת LED וכונסי האוויר הקדמיים שונו והוגדלו בגלל הטורבו. מאחור מקבלת פורשה 718 בוקסטר החדשה מראה רחב ונמוך הודות לפס המקשר בין שתי יחידות התאורה ומהצד ניתן לזהות חישוקי סגסוגת מרשימים בקוטר 19 אינץ' או 20 אינץ' המוצעים כאופציה.