שנת שיא במכירת מוצרי טיפוח לרכב

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום:
  • 04 פברואר 2016
  • 0 תגובות

שנת 2015 נחתמה עם שיא במספר מסירות הרכב בישראל, יותר מ- 245,000 מכוניות חדשות נמסרו לבעליהם המאושרים. על פי נתוני רשת אוטודיפו, קמעונאית אביזרי הרכב הגדולה בישראל, הנהג הישראלי אוהב לטפח את רכבו והגידול במכירת רכבים חדשים מורגש גם באוטודיפו.

מנתוני הרשת עולה כי בשנת 2015 חלה עלייה במכירת מוצרי טיפוח לרכב ובמוצרי האחזקה השוטפת הקלה. כך לדוגמה נמכרו בשנה החולפת כ- 13,000 מיכלי נוזל קירור ו- 13,000 מסירי פיח. על פי נתוני אוטודיפו, אביזרי הרכב הנמכרים ביותר הם נוזלי שמשות - 320,000 יחידות, ריחנים - 155,000 יחידות, והג'ילדה - 33,000 יחידות. את הרשימה סוגרות הטסות לרכב - 4,100 יחידות, ומושב החרוזים המסורתי - 1,900 יחידות.

איציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת ACE אוטודיפו מסר כי: "אנו חווים גידול בהוצאות צרכנים על מוצרים משלימים לרכב שעומד בהלימה עם שיאי המסירה השנתיים בענף. המוצרים המובילים הם מוצרים משלימים כחלק מהטיפוח של כלי הרכב. יתר המוצרים ברשימה הינם תוספות ושיפורים לרכב כגון מערכות מולטימדיה מתקדמות ואביזרים".