קאדילק ATS-V מושקת בישראל

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 09 פברואר 2016
  • 0 תגובות

UMI, יבואנית קאדילק ישראל, משיקה את קאדילק ATS-V, גרסת השרירים של המכונית המשפחתית האמריקאית. בהמשך השנה יושקו בישראל עוד שלושה דגמים חדשים בינהים קאדילק CTS-V הכוחנית בעלת מנוע בהספק אדיר של 640 כ"ס, רכב הפנאי שטח החדש קאדילק XT5, ומכונית הפאר קאדילק CT6 החדשה.

קאדילק ATS-V

קאדילק ATS-V החדשה מצויידת במנוע בנזין V6 כפול מגדשי טורבו בנפח 3.6 ליטר המפיק 464 כ"ס ומומנט של 61.0 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית עם אפשרות לשליטה ידנית והעברת הילוכים מגלגל ההגה. קאדילק טוענת כי תיבת ההילוכים הינה המהירה ביותר בסגמנט, אף יותר מתיבות ההילוכים כפולות המצמדים של המתחרות. יחידת ההנעה המרשימה מאפשרת מיאוץ מאפס למאה קמ"ש תוך פחות מ- 3.8 שניות. בקאדילק טוענים שהשלדה חוזקה ב- 25% לעומת הדגם הסטנדרטי והותאמה למנוע, יחד עם מערכת המתלים החדשה, על מנת לספק חווית נהיגה ספורטיבית ומדוייקת. בנוסף צויידה קאדילק ATS-V החדשה במערכת בלימה מתקדמת תוצרת ברמבו ובמערכת שיכוך ובקרת נהיגה מגנטית הכוללת חמישה מצבי נהיגה שונים.

קאדילק ATS-V

תא הנוסעים של קאדילק ATS-V נשאר יוקרתי ומפנק בהתאם לתפיסת היצרן אך ספורטיבי יותר בהתאם לרוח דגמי ה- V של החברה. רשימת האבזור ארוכה וכוללת בין היתר מושבי ספורט בתפירה ידנית תוצרת RECARO ומערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 5.7 אינץ' עם קישוריות מלאה לסמארטפון, חיבורי USB וממשק CUE הייחודי לקאדילק.

צורתה החיצונית של המכונית עוצבה במחשבה תחילה על ביצועי הרכב והאווירודינמיות. מכסה המנוע עשוי סיבי קרבון ותוכנן כך שיהיה קל משקל ויסלק אוויר חם מהמנוע. שבכת הקירור האימתנית עוצבה בטקסטורה מיוחדת שתורמת ליניקת אוויר קר לתא המנוע, וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ' חושלו בתהליך מיוחד המקנה לאלומיניום חוזק וקלות שתורמים לשיפור תחושת ההיגוי. קאדילק ATS-V נועלת צמיגי מישלן Pilot Super Sport ומציגה עיצוב דינמי וכוחני.

קאדילק ATS-V

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות UMI, מסרה כי: "קאדילק ממשיכה בשנת 2016 את המהפכה אשר החלה עם השקת דגמי ה-ATS וה-CTS . עם ה-ATS-V המושקת היום והדגמים אשר יושקו בהמשך השנה, קו הדגמים של קאדילק יפנה לציבור גדול יותר ואנחנו צופים שנמשיך את מגמת הגידול שאנחנו רושמים מדי שנה בשנים האחרונות".