סוזוקי סלריו מושקת בישראל במחיר של החל מ- 59,000 ₪

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 11 אפריל 2016
  • 0 תגובות

קבוצת מכשירי תנועה השיקה בישראל את סוזוקי סלריו החדשה שתחליף את סוזוקי ספלאש וגם את סוזוקי אלטו הותיקה שהייתה הסנונית הראשונה בישראל בסגמנט המכוניות העירוניות המודרנית בשנת 2009. הסלריו אולי לא הכי יפה בסגמנט אך היא גם לא מנסה להיות, היא פונה ללקוחות שמחפשים שימושיות ונוחות מרבית במכונית עירונית.

סוזוקי סלריו

מידותיה של סוזוקי סלריו גדלו ביחס לסוזוקי אלטו. אורכה צמח ב- 100 מ"מ ועומד על 3,600 מ"מ, רוחבה נותר זהה ועומד על 1,600 מ"מ, וגובהה צמח בכ- 60 מ"מ ועומד כעת על 1530 מ"מ. בסיס הגלגלים גדל ב- 65 מ"מ לכדי 2,425 מ"מ ונפח תא המטען הוכפל ביחס לסוזוקי אלטו ונפחו עומד על 254 ליטרים או 726 ליטרים שימושיים לאחר קיפול המושבים. מידות אלו מאפשרות לסוזוקי סלריו להציע לחמישה נוסעים מרחב נדיב ביחס למתחרות העירוניות.

סוזוקי סלריו

סוזוקי סלריו מצויידת במנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המפיק 68 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.2 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית חד-מצמדית, שתיהן בנות חמישה הילוכים. בגרסה הידנית, תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 13.5 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 23.4 ק"מ לליטר. הגרסה הרובוטית מאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 16.4 שניות וצריכת הדלק עומדת על 23.2 ק"מ לליטר. תיבת ההילוכים הרובוטית מאפשרת מצב "זחילה" במהירות איטית, דבר שלפי היצרנית הופך את הנסיעה בפקקים לחלקה ונעימה יותר.

סוזוקי סלריו

סוזוקי סלריו תשווק בישראל ברמת אבזור GLX הכוללת הין היתר שש כריות אוויר, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, דיבורית בלוטות', שקע USB, מערכת מובילאיי, ארבעה חלונות חשמל, וחישוקי סגסוגת קלה. בתקופת ההשקה תוצע סוזוקי סלריו עם חבילת אבזור במתנה הכוללת מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד או חבילת קרוס-פאק הכוללת פס הגנה שחור בדלתות וחיפויי פלסטיק שחורים סביב בתי הגלגלים. לאחר תקופה ההשקה תוצע כל אחת מהחבילות בתוספת 4,600 ₪.

גרסאות ומחירים:

סוזוקי סלריו 1.0 ליטר GLX ידנית - 59,000 ₪

סוזוקי סלריו 1.0 ליטר GLX רובוטית - 66,000 ₪