רנו גרנד סניק החדש נחשף

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 25 מאי 2016
  • 1 תגובות

רנו חושפת את הדור החדש של המיניוואן רנו גרנד סניק בעל שבעת המושבים לאחר שהציגה בתערוכת ג'נבה האחרונה את אחיו הקטן - רנו סניק בעל חמשת המושבים. עיצובו החיצוני של רנו גרנד סניק החדש מציג קווי דמיון לרנו סניק, רנו טאליסמן, ורנו מגאן החדשים שהוצגו לאחרונה. הדגם מצוייד בקווים כוחניים ודינמיים, עם פגוש קדמי בעל פתחי אוורור רחבים וחלק אחורי ישר ומסוגנן. ראיה לכיוון הדינמי אליו פנו אנשי רנו הם חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 20 אינץ' שיוצעו כסטנדרט בכל רמות האבזור.

רנו גרנד סניק 2017

תא הנוסעים מודרני ונעים למראה. ברמות האבזור הבכירות מצוייד רנו גרנד סניק בשילובי צבעים של שחור וחום שוקולד המקנים אווירה חמימה. הדגם מוצע עם מגוון מערכות טכנולוגיות מתקדמות כגון מערכת המולטימדיה R-LINK 2 של רנו שכוללת מסך מגע בגודל 8.7 אינץ' הניצב במרכז הדשבורד במאונך, מציג את כל המידע הדרוש לנהג וכולל קישוריות לכל סוגי הסמארטפונים. רנו גרנד סניק החדש מבוסס על פלטפורמת ה- CFM המודולרית של רנו ויוצע בגרסת 5 או 7 מושבים. מושב הנהג כולל 8 כיוונים חשמליים והמושבים האחוריים מתקפלים לגמרי בלחיצת כפתור. בגרסת ה- 5 מושבים נפח תא המטען עומד על 765 ליטרים שאליהם מתוווספים 63 ליטרים של תאי אחסון הפזורים בחלל הרכב.

רנו גרנד סניק 2017

יחידות ההנעה שאיתן ישווק רנו גרנד סניק החדש כוללות את מנועי ה- 1.2 טורבו בנזין TCE בהספקים של 115 כ"ס ו- 130 כ"ס שישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית, ומבחר של 5 מנועי דיזל בהספקים של 115 כ"ס עד 160 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. החידוש הגדול ביותר ביחידות ההנעה הוא הצטרפותה להיצע של יחידת הדיזל הייבריד בהספק 110 כ"ס המשודכת לתיבת הילוכים ידנית.

רנו גרנד סניק 2017

מעבר לנוחות וביטחון מציע רנו גרנד סניק גם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ביניהן תצוגה עילית צבעונית, מערכת בלימה אוטונומית עירונית הכוללת זיהוי הולכי רגל, מערכת בקרת סטייה ושמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה, תאורה ראשית אדפטיבית, ומערכת חניה אוטומטית.

רנו גרנד סניק 2017