סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה היום את הקרוסאובר החדש פיג'ו 3008 שיתחרה בסגמנט הצומח ביותר בישראל מול קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, מאזדה CX-5 ואחרים. פיג'ו 3008 החדש מבוסס על פלטפורמת EMP2 והוא לא רק קל ב- 100 ק"ג מהדור הקודם, אלא גם מציג עיצוב חיצוני עתידני וקשוח בהרבה. החזית אגרסיבית למראה עם גריל קדמי מודגש ויחידות תאורה מעוצבות המשתלבות עם קווי העיצוב של הפגוש הקדמי. קורות אחוריות מושחרות יוצרות מראה של גג צף ומאחור מותקנות יחידות תאורה במראה היי-טקי. מרווח גחון של 21.9 ס"מ וחישוקים גדולים משלימים את מראה הקרוסאובר הנחשק.
פיג'ו 3008 החדש מציע מימדים נדיבים. אורכו עומד על 4,447 מ"מ, רוחבו 1,841 מ"מ, גובהו נישא לכדי 1,624 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,675 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 520 ליטרים או 1,482 ליטרים לאחר קיפול המושבים. בנוסף, קוטר סיבוב של 10.67 מטרים, מאפשר לפיג'ו 3008 להיות זריז ונוח לתמרון בסביבה אורבנית.
תא הנוסעים של פיג'ו 3008 החדש מעוצב לפי פילוסופיית העיצוב העדכנית i-Cockpit והוא אולי הנאה בסגמנט. הדשבורד המרשים עוטף את הנהג ומעמיד לרשותו סביבת מחיה דינמית ומתקדמת. מעל גלגל ההגה הקטן ניצב לוח מחוונים הבנוי ממסך דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' הכולל תצוגות מתחלפות לבחירת הנהג. מסך המגע המרכזי בגודל 8 אינץ' אחראי על תפעול מרבית מערכות הרכב ושני המסכים תומכים בשפה העברית.
מנועים ותיבות הילוכים
פיג'ו 3008 החדש משווק בישראל עם שני מנועי טורבו דיזל ומנוע טורבו בנזין יחיד המשודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית מבית אייסין היפנית ולמערכת עצור/סע לחיסכון בדלק. שני מנועי הדיזל ידידותיים במיוחד לסביבה הודות למערכת אוריאה להפחתת פליטות ה- NOX.
בבסיס ההיצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 120 כ"ס ב- 3,500 סל"ד ומומנט של 30.6 קג"מ ב- 1,750 סל"ד. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 11.6 שניות וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר. המנוע השני בהיצע הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 165 כ"ס ב- 6,500 סל"ד ומומנט של 24.5 קג"מ ב- 1,400 סל"ד. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 8.9 שניות וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר. המנוע הבכיר בהיצע הינו מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 180 כ"ס ב- 3,750 סל"ד ומומנט של 40.8 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 8.9 שניות וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר.
רמות אבזור
פיג'ו 3008 החדש יוצע בשלוש רמות אבזור לבחירה. רמת אקטיב הבסיסית כוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מנופי העברת הילוכים מההגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה אחוריים, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', קישוריות בלוטות', שקע USB, בקרת אקלים מפוצלת, תא אחסון מקורר בקונסולה המרכזית, תאורת LED ליום, פנסים אחוריים מסוג LED, פנסי ערפל קדמיים, וחישוקי אלומיניום בקוטר 17 אינץ'. ציוד הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, צג התראה לחגירה בכל מושבי הרכב, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם חניה חשמלי, מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, ומערכת להתראת אי ערנות של הנהג.
רמת הביניים פרימיום מוסיפה לרשימה גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, פתיחת דלתות והתנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל חיישן רגל, מצלמות חניה היקפיות והדמיית מבט על, חיישני חניה קדמיים, מושבים בריפוד בד משולב עור סינטטי, חימום מושבים קדמיים, גימור עור סביב משענות היד, כוונון חשמלי למושב נהג עם זיכרונות, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, תאורת אווירה LED בתא הנוסעים, ספי צד קדמיים ואחוריים בגימור כרום, מגן קדמי בגוון אלומיניום, חלונות אחוריים כהים, חיישני תאורה וגשם, מראות צד מתקפלות חשמלית ומשנות זווית בשילוב להילוך אחורי. בנוסף כוללת גרסה זו חבילת בטיחות מקורית הכוללת מערכת למניעת סנוור (High beam assist), מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת לניטור שטח מת, ומערכת עזר להתאמת מהירות הנסיעה.
רמת האבזור הבכירה GT מוסיפה לרשימה פנסים ראשיים מסוג LED, פנסי ערפל מסוג LED עם פונקציית הארה לתוך פניה, מראות צד עם הקרנת סמל פיג'ו על הקרקע, מערכת ניווט, שליטה קולית, יציאת וידאו DNG, מצב נהיגה ספורטיבי, גג בצבע שחור פנינה, מושבים בריפוד עור סינטטי בשילוב אלקנטרה, ומערכת עיסוי במושבים הקדמיים.
גרסאות ומחירים:
פיג'ו 3008 אקטיב 1.6 טורבו דיזל 120 כ"ס אוטומטי - 144,900 ₪, מחיר השקה 139,900 ₪
פיג'ו 3008 אקטיב 1.6 טורבו בנזין 165 כ"ס אוטומטי - 154,900 ₪, מחיר השקה 149,900 ₪
פיג'ו 3008 פרימיום 1.6 טורבו בנזין 165 כ"ס אוטומטי - 174,900 ₪, מחיר השקה 169,900 ₪
פיג'ו 3008 GT 2.0 טורבו דיזל 180 כ"ס אוטומטי - 219,900 ₪
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025