דאצ'יה חונכת אולם תצוגה חדש בצפון הארץ

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: שי ויליץ
  • 31 ינואר 2017
  • 0 תגובות

אולם התצוגה החדש והשני במספר של מותג הרכב דאצ'יה נפתח השבוע בעיר נשר בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. האולם משתרע על פני 1,000 מ"ר וזהה למרכז המכירות המרכזי של דאצ'יה בישראל שנפתח לפני כשנתיים בפתח תקווה. שיטת המכירה של דאצ'יה שונה מהרגיל. בתהליך המכירה בוחר הלקוח את הדגם הרצוי, מאבזר אותו על פי צרכיו ומקבלו באופן מידי. בנוסף מוצעים ללקוח חבילות שירות ומימון במחירים משתלמים כולל חבילות ביטוח והארכת אחריות יצרן.

אולם דאצ'יה בנשר. צילום: שי ויליץ

רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה ישראל, מסר: "מרכז המכירות החדש יאפשר גישה ישירה לקהלים מגוונים ממגזרים שונים, ויציע לתושבי חיפה והצפון ליהנות מדגמי דאצ'יה במחירים משתלמים ומפתיעים, גם בהיבט עלויות האחזקה, האביזרים, והמוצרים הנלווים. מאז כניסת המותג לישראל, לפני שנתיים, יצרה דאצ'יה מהפכה צרכנית במחירי רכבים בענף הרכב. מאז מכר המותג מעל 6,000 מכוניות לקהלים מגוונים מכל רחבי הארץ. זאת תוך הקפדה על המודל העסקי של דאצ'יה - אין מבצעים והנחות והמחירים אחידים ונמוכים מלכתחילה לכולם".

אולם דאצ'יה בנשר. צילום: שי ויליץ

מותג הרכב דאצ'יה נרכש בשנת 1999 ע"י חברת רנו ונחשב כיום לסיפור הצלחה, וכמותג הרכב הצומח ביותר באירופה. בין השנים 1999-2004 השקיעה רנו 489 מיליון יורו בפיתוח דגמים וטכנולוגיות חדשות למותג. משנת 2005 הושק המותג ב- 43 מדינות ומציע דגמים במגוון קטגוריות לקהלים מגוונים. מאז ההשקה נמכרו יותר מ 3 מיליון מכוניות בהצלחה מסחרית מסחררת. דאצ'יה הוא מותג שהצליח לשמור על עלויות מינימום, אך יחד עם זאת השתמש בפלטפורמה ובטכנולוגיה של רנו וניסאן, תוך שמירה על אמינותו של המוצר הסופי.