מיצובישי אאוטלנדר PHEV מושק בישראל

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 20 מרץ 2017
  • 2 תגובות

כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, משיקה היום את האאוטלנדר Plug-in Hybrid Electric Vehicle) PHEV) החדש. הדגם מצוייד במערכת הנעה היברידית נטענת, הכוללת שני מנועים חשמליים בהספק 82 כ"ס כל אחד ומנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 121 כ"ס, המפיקים יחד הספק משולב של 203 כ"ס ויוצרים מערכת הנעה כפולה חכמה. את האנרגיה למנועים החשמליים מספקת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 12 קילו-וואט לשעה. על פי נתוני היצרן, תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 11 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ- 58 ק"מ לליטר עם סוללה טעונה או כ- 18 ק"מ לליטר בטעינה מינימלית.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

לראשונה בישראל יסופק ללקוחות מטען נייד המאפשר הטענת סוללת הרכב ישירות מרשת החשמל הביתית בזמן טעינה של כ- 5 שעות. את המטען פיתחה מיצובישי עבור ישראל בתקן MODE 2, בהתבסס על התקינה הישראלית (ת"י 1109). כבל הטעינה החדש אינו דורש עמדת הטענה ייעודית אלא יכול להתחבר למקור חשמל ברשת הביתית, בעל פחת ושקע כח תעשייתי, המותקן ע"י חשמלאי מוסמך ומאפשר טעינה קלה ונוחה. כבל טעינה MODE 2 יסופק כסטנדרט בכל רכבי האאוטלנדר PHEV והוא כולל יחידת פיקוד ובקרה המווסתת את זרם הטעינה. בנוסף ניתן להטעין את הסוללה בתקן MODE 3 תוך כ- 3.5 שעות, או בעזרת מנוע הבנזין של הרכב במצב סרק תוך כ- 40 דקות (עד 80% מקיבולת הסוללה).

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

למיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש מחשב דרך עם צג דיגיטלי בגודל 4.2 אינץ' המציג את מצב טעינת הסוללה, מצב הנהיגה, זרימת האנרגיה במערכת ההיברידית ונתונים נוספים. למיצובישי אאוטלנדר PHEV שלושה מצבי נהיגה. מצב EV מאפשר נסיעה על אנרגיה חשמלית בלבד לטווח של 54 ק"מ ללא שימוש במנוע הבנזין וללא פליטת מזהמים. מצב Charge מאפשר למנוע הבנזין לטעון את הסוללה החשמלית. מצב Save משמר את רמת החשמל בסוללה ומשתמש במנוע הבנזין להנעת הרכב. כמו כן, קיימת אפשרות לבחירת רמת הטעינה ועוצמת הבלימה מבין שש רמות בלימה רגנרטיבית.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מוצע בשתי רמות אבזור עם 5 מושבים. רמת סופרים כוללת בין היתר שבע כריות אוויר, מערכת מובילאיי מדגם 630, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה Connected Car דור 4 עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', תוכנת ניווט Waze, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, בלם חניה חשמלי עם פונקציית Auto hold, חיישני תאורה וגשם, פנסי לד ראשיים, וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ'.

רמת לוקצ'ורי הבכירה כוללת בנוסף גג שמש חשמלי, דלת תא מטען חשמלית עם שליטה מהמפתח החכם, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום מושבים קדמיים, חיישני חניה הקפיים, מערכת בלימה אוטונומית עד מהירות של 80 קמ"ש (65 קמ"ש במקרה של זיהוי הולך רגל), התרעה על סטיה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, ומערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מוצע עם שלוש שנות אחריות או 100,000 ק"מ על כל המכלולים, 5 שנות אחריות או 100,000 ק"מ על רכיבי המערכת החשמלית, ו- 8 שנות אחריות או 160,000 ק"מ על הסוללה.

מחירון מיצובישי אאוטלנדר PHEV שנת 2017:

מיצובישי אאוטלנדר 5 מושבים PHEV סופרים 2.0 אוטומטי - 194,900 ₪

מיצובישי אאוטלנדר 5 מושבים PHEV לוקצ'ורי 2.0 אוטומטי - 209,900 ₪