נחשפה הונדה אקורד 2018 החדשה

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 17 יולי 2017
  • 0 תגובות

הונדה אקורד 2018 החדשה מציגה את שפת העיצוב העדכנית של החברה, אליה נחשפנו בהשקת הונדה סיוויק החדשה. כמוה, גם הונדה אקורד מקבלת גריל מושחר הנמתח עד תחתית הפגוש, ומהצד ניתן להבחין בקו גג ספורטיבי וחלונות אחוריים מחודדים. מאחור מציגה הונדה אקורד החדשה ספויילר אחורי אינטגרלי, גופי תאורה אחוריים משולבים LED, וצמד מפלטים בגימור כרום.

הונדה אקורד 2018

תא הנוסעים מדופן בחומרים רכים בשילוב עיטורי כרום, ובמרכז הדשבורד מותקן מסך מגע בגודל 8 אינץ' עם פקדים פיזיים לשליטה על עוצמת השמע ולמעבר בין תחנות רדיו. המושבים עמוקים ומציעים תמיכה משופרת ביחס לדור הקודם, והמושב האחורי מציע מרווח רגליים נדיב מאוד הודות לבסיס הגלגלים שהוארך ב- 55 מ"מ לעומת הדור הקודם ועומד כעת על 2,831 מ"מ.

הונדה אקורד 2018

יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 192 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים או לתיבה אוטומטית רציפה CVT. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 252 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים או לתיבת הילוכים אוטומטית בת 10 הילוכים. עוד תוצע יחידת הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים במחזור אטקינסון עם שני מנועים חשמליים.

הונדה אקורד 2018

המרכב של הונדה אקורד החדשה משלב מתכות קלות וקשיחות המאפשרות חיסכון של 50-80 ק"ג ביחס לדגם היוצא, ומתאפיין במרכז כובד נמוך מבעבר. המתלה הקדמי מסוג מקפרסון עם זרועות אלומיניום, והמתלה האחורי מסוג רב-חיבורי קומפקטי.

אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה מפני רכב בשטח מת, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ומערכת התרעה מפני תנועה צולבת מאחור.