סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
ג'נסיס, חטיבת היוקרה של יונדאי, חושפת את ה- G70 שנועדה להתחרות במגרש של ב.מ.וו סדרה 3 ודומותיה. על פי היצרנית, ג'נסיס G70 תציע נוחות נסיעה מצויינת לצד יכולת דינמית גבוהה ועיצוב נאה כמקובל בסגמנט. ההצהרות מגובות בשלדה קשיחה, חומרים איכותיים ומנועים בהספקים של עד 370 כ"ס. מידותיה של ג'נסיס G70 ממוצעות ביחס לסגמנט. אורכה 4,685 מ"מ, רוחבה 1,850 מ"מ, גובהה 1,400 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,835 מ"מ.
ג'נסיס G70 מציגה את שפת העיצוב החדשה של המותג המשדרת אתלטיות לצד אלגנטיות. מעצבי ג'נסיס הגיעו לתוצאה הרצויה באמצעות מכסה מנוע ארוך, סרח עודף קצר מלפנים, גריל קדמי דומיננטי, ותאורת LED מודרנית. גופי התאורה האחוריים משולבים בעיצוב מכסה תא המטען ומעניקים למכונית מראה רחב ויציב. על פי ג'נסיס, צביעת המרכב נעשית בשיטה חדשנית הממקסמת את הברק של עשרת הצבעים בהיצע.
תא הנוסעים מציג סביבה ממוקדת נהג עם דגש על פשטות ופונקציונליות ללא גימיקים עיצוביים. ג'נסיס טוענת כי עשתה שימוש בחומרים איכותיים הכוללים משטחים רכים למגע, מושבים בריפוד עור נאפה, ידיות אלומיניום, ודיפוני עור בדלתות ובדשבורד. ג'נסיס G70 מציעה 5 אפשרויות לשילובי צבעים בתא הנוסעים כדי לענות על כל ביקוש צפוי.
היצע המנועים כולל מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים בהספק 202 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 252 כ"ס או 255 כ"ס עם חבילת ספורט, ומנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.3 ליטרים בהספק 370 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה אחורית או כפולה. המפרט הדינמי כולל בין היתר מערכת בקרת שיגור, מתלה אחורי רב חיבורי, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, ומושבים נמוכים להורדת מרכז הכובד.
ג'נסיס שמה דגש רב על מדדי NVH (רעש וויברציות) נמוכים, בין היתר ע"י שימוש בדבקים חדישים לשיפור קשיחות המרכב לפיתול. ג'נסיס אף טוענת כי ל- G70 השלדה הקשיחה בסגמנט. בנוסף הושקעה מחשבה רבה בבידוד מערכת הפליטה, בעיצוב מראות הצד ובאיטום הדלתות.
אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר מכסה מנוע אקטיבי למקרה של פגיעה בהולכי רגל, ניטור שטחים מתים, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רכב ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, ותשע כריות אוויר. ג'נסיס מבטיחה ציון גבוה במבחני הריסוק.
אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת המתאימה את מושב הנהג, גלגל ההגה, מראות הצד, והתצוגה העילית באופן אופטימלי למידות הנהג. בנוסף תצוייד ג'נסיס G70 במערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Apple CarPlay ו- Android Auto, מערכת זיהוי קולי, ומערכת שמע עם 15 רמקולים מבית Lexicon.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025