מיצובישי מציגה תוכנית צמיחה הכוללת השקת 6 דגמים חדשים

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 19 אוקטובר 2017
  • 0 תגובות

מיצובישי מוטורס חושפת תוכנית אסטרטגית לשלוש השנים הקרובות, לפיה תגדיל את רווחיה בכ- 30%, תגדיל משמעותית את המכירות באסיה ובארה"ב, ותציג 6 דגמים חדשים. על פי אוסאמו מסוקו, מנכ"ל מיצובישי, התוכנית החדשה מתווה מדיניות לבניית אמון החברה מחדש והשקעת ההון בפיתוח מוצרים חדשים.

מיצובישי אקליפס קרוס

ההשקעה בפיתוח תוקדש בעיקר לרכבי פנאי וטנדרים בהתאם לדרישות השוק באסיה ובארה"ב. מיצובישי מתכננת להציג ליין עדכני של 11 דגמים, מתוכם 6 חדשים לחלוטין והשאר מתיחות פנים לדגמים קיימים. בין הדגמים החדשים נמנים האקליפס קרוס שינחת בישראל בקרוב והאקספנדר ששיווקו בישראל טרם אושר. מיצובישי חוזה כי רכבי פנאי, טנדרים ודגמי פלאג-אין הייבריד יהוו 70% ממכירותיה. כמו כן, החל משנת 2020 תקדיש מיצובישי את מירב תקציב הפיתוח לטובת מערכות הנעה חשמליות טהורות.

בנוסף תתמקד החברה בשווקי הליבה. פתיחת המפעל החדש באינדונזיה והשקת מיצובישי אקספנדר יניעו את צמיחתה בשוק האסיאתי המהווה את עיקר פעילות החברה. החברה צופה עליה במכירות בשוק האסיאתי מ- 206,000 רכבים בשנה ל- 310,000 רכבים בשנת 2019. מיצובישי הודיעה כי תתייעל גם בצד הליכי הייצור לטובת אופטימיזציית מחיר שתתגלגל ישירות אל הצרכן.