אינפיניטי QX50 החדש יושק בשנת 2019

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 26 נובמבר 2017
  • 0 תגובות

אינפיניטי QX50 הינו הדגם החשוב ביותר עבור יצרנית היוקרה היפנית עקב ביקוש עולמי גובר לקרוסאוברים קומפקטיים. אינפיניטי QX50 החדש 2019 מייצג את מהות המותג מבחינת עיצוב, טכנולוגיה וביצועים, ויהיה הראשון בעולם להציג מנוע VC-Turbo בנפח 2.0 ליטרים בעל יחס דחיסה משתנה. המנוע החדש מספק כוח של מנוע טורבו בנזין עם צריכת דלק של מנוע טורבו דיזל ונועד להוות אלטרנטיבה ראויה למנועי טורבו דיזל ולמערכות הנעה היברידיות חסכוניות.

אינפיניטי QX50 החדש 2019

טכנולגיית יחס הדחיסה המשתנה מסוגלת להגדיל ולהקטין את טווח תנועת הבוכנה בצילינדר ובכך לשנות את יחס הדחיסה בטווחים שבין 1:8 ל- 1:14 לטובת ביצועים או חיסכון בהתאמה. מנוע הטורבו בנזין החדש מפיק 268 כ"ס ומומנט של 38 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים רציפה מסוג CVT. דגם ההנעה הקדמית מציג חסכון של 35% בצריכת הדלק ביחס לדור הקודם בעל מנוע ה- V6, והדגם בעל ההנעה הכפולה מציג חסכון של 30%.

אינפיניטי QX50 מבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית חדשה בה הושם דגש רב על קשיחות מבנית, משקל נמוך, וניצול יעיל של חלל הפנים. העיצוב החיצוני נועד לשדר עוצמה ואלגנטיות לצד יעילות אווירודינמית עם מקדם גרר נמוך בהשוואה לדגם הקודם.

אינפיניטי טוענת לחלל פנים עם חומרי דיפון איכותיים וטכנולוגיות מתקדמות. המושב האחורי ניתן להזזה על גבי מסילה לטובת הגדלת תא המטען המציג את הנתון הטוב בקבוצה, על פי היצרנית. נפח תא המטען עומד על 895-1,048 ליטרים בהתאם למיקום המושב האחורי או 1,699 ליטרים לאחר קיפול המושב האחורי.

חבילת הבטיחות ProPILOT Assist של אינפיניטי QX50 מציגה את חזון המותג לגבי מערכות בטיחות ונהיגה אוטונומית. המערכת מציגה יכולות מוכרות כגון שמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית, אך אינה מסירה את הנהג מהמשוואה ולא מתיימרת להוות מערכת נהיגה אוטונומית מכיוון שלקוחות המותג מחפשים הנאה מנהיגה.