יונדאי i20 מקבלת מתיחת פנים

  • כתב: אדם רודן
  • צילום: יצרן
  • 25 אפריל 2018
  • 0 תגובות

הדור השני של יונדאי i20 הושק בשנת 2014 וכעת מציגה יונדאי את מכונית הסופר-מיני הפופולרית לאחר מתיחת פנים. הדגם המעודכן מציג עיצוב חיצוני צעיר יותר, מערכת מולטימדיה משודרגת, ולראשונה מנוע טורבו בנזין המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית.

יונדאי i20 החדשה

קווי העיצוב של יונדאי i20 החדשה דינמיים וזורמים יותר מאשר בדגם היוצא ותורמים למראה אלגנטי ועדכני. חזית הרכב מתכתבת עם שפת העיצוב החדשה של יונדאי המיושמת ברוב דגמיה, וכוללת גריל כהה ומדורג, פגושים חדשים, ופנסים חדשים מלפנים ומאחור עם חתימת LED ייחודית. יונדאי i20 החדשה תשווק עם חישוקי אלומיניום בקוטר 15 ו- 16 אינץ' בעיצובים חדשים, ותציע כאופציה גג פנורמי וצביעה דו-גונית.

יונדאי i20 החדשה

תא הנוסעים מציג מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. המערכת תומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, ותציע קישוריות טובה יותר עם המכשיר הסלולרי. בדגמים הבכירים תותקן גם מערכת ניווט מקורית. בנוסף הותקנו חיבורי USB לטעינת הסלולרי גם במושבים האחוריים, ונפח תא המטען גדל ב- 25 ליטרים לכדי 326 ליטרים.

יונדאי i20 החדשה

יונדאי i20 החדשה תשווק עם מגוון מערכות הנעה הכולל מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספקים של 75 או 85 כ''ס המשודך תיבת 5 הילוכים ידנית, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק 100 כ''ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק 120 כ''ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית.

מפרט אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל מגוון רחב של מערכות אקטיביות כגון תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית עירונית ובינעירונית, התרעה על עייפות נהג, ועמעום אורות גבוהים אוטומטי.