נחשפה פיג'ו 508 סטיישן החדשה

  • כתב: אדם רודן
  • צילום: יצרן
  • 06 יוני 2018
  • 0 תגובות

לפני ארבעה חודשים הושק הדור החדש של פיג'ו 508 בגרסת סדאן וכעת נחשפת גרסת הסטיישן (SW) השימושית של הדגם. העיצוב מאופיין במותניים מודגשות ובגג ארוך המעניקים מראה ספורטיבי ואלגנטי בו זמנית. חתימת פנסי ה- LED מלפנים ומאחור תורמת להופעה העתידנית של הרכב. אורכה של הסטיישן החדשה עומד על 4,778 מ"מ (38 מ"מ יותר מהסדאן), וגובהה עומד על 1,420 מ"מ (17 מ"מ יותר). שאר המידות זהות לדגם הסדאן. רוחבה 1,859 מ"מ ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,793 מ"מ.

פיג'ו 508 סטיישן

פיג'ו 508 סטיישן מצויידת בתא מטען ענק בנפח 530 ליטרים או 1,780 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. רצפת התא שטוחה לחלוטין וסף ההטענה הנמוך מקל על העמסה ופריקה של ציוד כבד.

תא הנוסעים אסתטי ומעוצב על פי אידיאולוגיית ה- i-cockpit II של פיג'ו. גלגל ההגה קטן, לוח המחוונים הדיגיטלי מוצג על גבי מסך בגודל 12.3 אינץ', ומערכת המולטימדיה החדשה מציגה מסך מגע בגודל 10 אינץ' ופקדי גישה מהירה בסגנון קלידי פסנתר. רשימת האבזור כוללת בין היתר משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי, ושקעי USB מלפנים ומאחור.

פיג'ו 508 סטיישן

מפרט אבזור הבטיחות נדיב וכולל בין היתר מערכת אינפרה אדום לסיוע בראיית לילה, בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התרעה על עצמים בשטח מת, אורות גבוהים אוטומטיים, ומצלמות היקפיות 360 מעלות.

פיג'ו 508 סטיישן

היצע המנועים זהה לדגם הסדאן וכולל שני מנועי טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 180 ו- 225 כ"ס. בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 130 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 160 ו- 180 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומנוע ה- 1.5 ליטר דיזל מוצע בנוסף עם תיבת 6 הילוכים ידנית.

פיג'ו 508 תוצג לקהל הרחב בתערוכת פריז הקרובה ושיווקה יחל באירופה בתחילת שנת 2019. במהלך המחצית השנייה של 2019 תוצג גם גרסת פלאג-אין הייבריד עם טווח נסיעה חשמלי של עד 50 ק"מ.