סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, השיקה את מכונית הספורט ב.מ.וו i8 שזכתה לעדכון יחידת ההנעה ולראשונה גם לגרסת רודסטר דו-מושבית. גרסת הרודסטר החדשה מתפארת בעיצוב עתידני בדומה לגרסת הקופה המוכרת ומצויידת בגג רך הנפתח חשמלית תוך 15 שניות. קיפול הגג מתאפשר גם בעת נסיעה עד למהירות של 50 קמ"ש ומותיר נפח הטענה צנום של 88 ליטרים לעומת 154 ליטרים בגרסת הקופה. בפתיחת הגג מוגבה החלון האחורי ב- 30 מ"מ לטובת בלימת משב הרוח בסביבת הנהג והנוסע.
הסרת קורות B ו- C מובילה לקשיחות מבנית נמוכה בהשוואה לדגמי קופה, אך תכנון מדוקדק של חיזוקי השלדה ושימוש בחומרים קשיחים וקלים כגון קרבון ואלומיניום, תורמים לקשיחות מבנית גבוהה בב.מ.וו i8 רודסטר, ועליה של 60 ק"ג בלבד לעומת גרסת הקופה. גרסת הרודסטר זוכה גם למתלים והיגוי בכיול תואם שנועד לשמר את היכולת הספורטיבית חרף הפגיעה הטבעית הנוצרת בקשיחות המרכב. החישוקים של ב.מ.וו i8 בקוטר 20 אינץ' וקלים יותר ביחס לחישוקים שהוצעו בדגם היוצא.
לרשות הלקוחות תעמוד אפשרות בחירה מבין שלוש רמות גימור לתא הנוסעים, הנבדלות בשילובי צבעים שונים. אבזור הנוחות כולל בין היתר ריפוד עור מלא, מושבי ספורט חשמליים ומחוממים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 8.8 אינץ' עם תצוגה משתנה לפי בחירה, מצלמות היקפיות 360 מעלות, מערכת שמע מבית הרמן קרדון, ותצוגה עילית. כאופציה מוצעים פנסי לייזר בעלי טווח הארה מוגדל, וחישוקים בעיצובים שונים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר את חבילת מערכות Driving Assistant הכוללת בלימה אוטונומית במהירות עירונית, התראה מפני התנגשות חזיתית ברכב והולכי רגל, ועמעום אורות אוטומטי.
ב.מ.וו i8 מצויידת ביחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד הכוללת מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים המפיק 231 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 143 כ"ס (תוספת של 12 כ"ס ביחס לדגם הפורש) המייצרים יחד הספק משולב של 374 כ"ס. מנוע הבנזין משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ומניע את הגלגלים האחוריים, ואילו המנוע החשמלי המותקן מלפנים מניע את הגלגלים הקדמיים. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.6 שניות (4.4 שניות בגרסת הקופה) והמהירות המירבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.
על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק עומדת על 1.8 ליטר ל- 100 ק"מ בגרסת הקופה או 2.0 ליטר ל- 100 ק"מ בגרסת הרודסטר. כאשר הסוללה טעונה במלואה, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 51 ק"מ לעומת 37 ק"מ בדגם היוצא. המערכת ההיברידית מצויידת במערכת רגנרציה המנצלת את אנרגיית הבלימה לטובת טעינת הסוללה וצמצום צריכת הדלק. מערכת ההנעה מסונכרנת עם מערכת הניווט המקורית לטובת חיסכון בדלק על ידי שמירת האנרגיה החשמלית לתנאי נהיגה מתאימים כגון עומסי תנועה.
מחירון ב.מ.וו i8 פלאג-אין הייבריד 2018:
ב.מ.וו i8 קופה 1.5 טורבו פלאג-אין הייבריד אוטומטית - 840,900 ₪
ב.מ.וו i8 רודסטר 1.5 טורבו פלאג-אין הייבריד אוטומטית - 940,900 ₪
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025