סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
לאחר מספר קדימונים חושפת סיאט את הטראקו, רכב פנאי שטח גדול המציע 5 או 7 מושבים וחולק פלטפורמה ומכלולים עם סקודה קודיאק. סיאט טראקו הוא ספינת הדגל של סיאט והרכב הגדול ביותר שייצרה. יחד עם האטקה והארונה הקטנים ממנו, הוא משלים את סדרת רכבי הפנאי של החברה. בסיאט מספרים על גידול של 21.9% במכירות לעומת אשתקד ומקווים שהטראקו יסייע בהגדלת תנופת המכירות. סיאט טראקו נקרא על שם העיר טרגונה השוכנת על חופי הים התיכון, השם נבחר בתחרות בה השתתפו 140,000 חובבי המותג.
סיאט טראקו מציג את שפת העיצוב החדשה של המותג. הגריל הקדמי גדול ובולט בצורת משושה ולא טרפז כפי שהורגלנו ברכבי המותג. מהצד מציג סיאט טראקו דימיון משפחתי לאטקה אך קו המותניים מתמזג ברכב החדש עם ידיות הרכב. מאחור צמד פנסי LED גדולים עם חותמת תאורה משולשת המזוהה עם המותג, המחוברים בפס תאורה צר.
בתא הנוסעים עמלו המעצבים על עיצוב שיעצים את ממד הרוחב להענקת תחושת מרחב. מעל הקונסולה מתנוסס לראשונה בסיאט מסך צף בגודל 8 אינץ'. הטראקו הינו הרכב הראשון של סיאט המציע אפשרות לתפעול פונקציות בעזרת מחוות יד. מול עיני הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי המוצג על מסך בגודל 10.25 אינץ' ומציג שפע של אינפורמציה חיונית.
סיאט טראקו מבוסס על פלטפורמת MQB-A, גרסת בסיס גלגלים ארוך לפלטפורמה המודולרית של קונצרן פולקסווגן. המתלים האדפטיביים מאפשרים בחירה בין מספר מצבי נהיגה קבועים מראש ומצב אוטומטי המתאים את פעולת המתלים אל סגנון הנהיגה של הנהג.
בשלב ראשון מושק סיאט טראקו עם מבחר של 4 יחידות הנעה. מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס יוצע עם הנעה קדמית ותיבת 6 הילוכים ידנית. מעליו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים והנעה כפולה. באגף הדיזל יוצע מנוע 2.0 ליטרים בהספק 150 כ"ס עם הנעה קדמית ואפשרות לתיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. מנוע הדיזל החזק יותר באותו הנפח אך עם הספק 190 כ"ס, משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה. סיאט מציינת כי בהמשך יוצע הדגם גם עם מערכת הנעה היברידית.
סיאט טראקו יוצע במכירה מוקדמת החל מחודש דצמבר 2018 וצפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2019.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025