נחשפה יונדאי i30 N פאסטבק

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 27 ספטמבר 2018
  • 0 תגובות

חטיבת הביצועים החדשה של יונדאי העונה לשם N, מיישמת את ניסיון החברה ממרוצי ה- WRC ומשחררת את הדגם השלישי במספר - יונדאי i30 N בתצורת פאסטבק. העיצוב החיצוני אגרסיבי וכולל גופי תאורה אופקיים, גריל ענק המשתלב בפגוש הקדמי, ופס עיטור אדום שהפך לסימן ההיכר של דגמי חטיבת N. בנוסף ניתן לזהות פתחי יניקת אוויר מוגדלים, וספויילר קדמי המוסיף לעיצוב הקרבי. הפגוש האחורי חושף פתחי מפלט משני צידיו ודיפיוזר עם פס אדום לעיטור. מתוך החישוקים מבצבצים קליפרים אדומים, וסמלי N הוטבעו במקומות הנכונים להשלמת האווירה.

יונדאי i30 N פאסטבק

תא הנוסעים כולל מושבי ספורט תומכים עם כוונון לתמיכת הירכיים, צג מולטימדיה בגודל 5 או 8 אינץ' המציג בין היתר מדדים כגון כוחות G המופעלים על הרכב, זמני הקפת מסלול, ולחץ גדישה. תא המטען בנפח 450 ליטרים.

יונדאי i30 N פאסטבק

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המפיק 250 כ"ס (275 כ"ס בגרסת פרפורמנס) ומומנט של 35.3 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 6.4 שניות (6.1 שניות בגרסת פרפורמנס) ומהירות מירבית של 250 קמ"ש.

יונדאי i30 N פאסטבק

יונדאי i30 N פאסטבק מציעה בחירה מבין חמישה מצבי נהיגה המשפיעים על קשיחות המתלים האדפטיביים, תגובת המנוע, וקשיחות ההגה. בנוסף מצויידת גרסת N בבקרת יציבות הניתנת לניתוק מלא ובדיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה המספק אחיזה גבוהה ותורם להעברת הכוח בצורה טובה יותר בזמן הפניה.

אבזור הבטיחות כולל בין היתר את חבילת הבטיחות SmartSense הכוללת מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על עייפות הנהג, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי.