פורשה בוקסטר וקאיימן 718 T נחשפות

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 20 דצמבר 2018
  • 0 תגובות

פורשה מציגה גרסאות T לפורשה 718 בוקסטר וקאיימן הניחנות בניהוג משופר, יכולת דינמית עדיפה, ומראה קרבי יותר ביחס לגרסאות הבסיס. העיצוב החיצוני כולל אלמנטים המוכרים מגרסאות ה- S וה- GTS של הדגמים, ביניהם פגושים בולטים, פס עיטור שחור לאורך צידי המרכב, וחישוקי 20 אינץ' בגוון טיטניום. בתא הנוסעים ניתן להבחין בהעדרה של מערכת מולטימדיה לצורך הפחתת משקל (ניתן להוסיפה כאופציה), מושבי ספורט חשמליים, וידיות סגירת דלתות קלות מרצועת בד.

פורשה קאיימן 718 T

יחידת ההנעה כוללת מנוע בוקסר 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים PDK. ההנעה אחורית כמובן. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.1 שניות בגרסה הידנית, 4.9 שניות בגרסה האוטומטית, ו- 4.7 שניות עם חבילת ספורט פלוס. המהירות המרבית עומדת על 275 קמ"ש.

פורשה בוקסטר 718 T

בין השיפורים המתקבלים בגרסת T ניתן למנות דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בורר מצבי נהיגה על גלגל ההגה, בקרת שיגור (בגרסה האוטומטית), תושבות גיר משופרות, ואופציה לבולמים אדפטיביים בגרסת ספורט פלוס המנמיכים את המרכב ב- 20 מ"מ.

פורשה בוקסטר 718 T