סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
פיג'ו 208 הכל חדשה נחשפת בתזמון לא מקרי, כחודש לאחר הצגת יריבתה המושבעת רנו קליאו. פיג'ו 208 החדשה 2019 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של הקונצרן ומהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית ביחס לקודמתה תוך השלת 30 ק"ג מהמשקל הכולל. הפלטפורמה נועדה לשמש גם גרסאות חשמליות ואכן ה- 208 החדשה תוצע גם בגרסה חשמלית מלאה עם טווח נסיעה של 340 ק"מ.
עיצובה החיצוני מהווה חידוש מרענן לעומת הדגם הפורש ומאמץ את שפת העיצוב החדשה של פיג'ו אשר הוצגה לראשונה בפיג'ו 508. החזית כוללת גריל עצום מידות הנמתח עד לתחתית הפגוש הקדמי, סמל האריה מעליו כהומאז' לדגמי העבר, וגופי תאורה מלוכסנים עם תאורת LED בעיצוב טפרי אריה הנמתחים עד לפגוש הקדמי. החלק האחורי כולל גופי תאורה מושחרים המחוברים בפס רוחבי עם כיתוב המותג המקנה למכונית מראה רחב ויציב יותר. גרסת 3 דלתות לא תוצג עקב ביקושים מעטים בסגמנט זה, בדומה למתחרות. גרסת ה- GT-Line המוצגת בתמונות תשווק עם חישוקי 17 אינץ', קשתות גלגלים תפוחות, ואפשרות לצביעה דו-גונית עם גג שחור.
תא הנוסעים ממשיך את פילוסופיית I-Cockpit המוכרת ומציג הגה קטן וקטום, לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט בכל הגרסאות, פקדים בסגנון קלידי פסנתר, וסביבת נהג עוטפת. במרכז הקונסולה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגדלים של 5, 7 או 10 אינץ' בהתאם לרמת האבזור. אבזור הנוחות כולל בלם חניה חשמלי ומשטח טעינה אלחוטי בהתאם לגרסה.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז, ניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי, עמעום אורות אוטומטי, חניה אוטומטית, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור.
יחידות ההנעה כוללות מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספק 75 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית, או גרסאות טורבו של אותו מנוע בהספקים של 100 או 130 כ"ס המשודכות לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. כמו כן מוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 100 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית. נתוני ביצועים וצריכת דלק טרם פורסמו.
הבשורה הגדולה בדור החדש הינה הגרסה החשמלית המצטרפת להיצע. פיג'ו e-208 החשמלית מצויידת במנוע בהספק 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ המקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת 50 קוט"ש. טווח הנסיעה עומד על 340 ק"מ לפי תקן WLTP המחמיר, ותאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 8.1 שניות. לגרסה זו מקנה פיג'ו אחריות לאורך 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה, ככול וקיבולתה תפחת מתחת ל- 70% בתקופת האחריות. טעינת הסוללה אורכת כחמש ורבע שעות משקע ביתי אך ניתן לטעון 80% מהסוללה תוך חצי שעה בעמדת טעינה מהירה. אפליקציה ייעודית תקנה לנהג נתונים אודות זמני הטעינה, מחירה ועוד.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025