יגואר XE החדשה 2019 נחשפת

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 27 פברואר 2019
  • 0 תגובות

יגואר XE, דגם הכניסה של יצרנית הפאר הבריטית והמתחרה של אאודי A4, ב.מ.וו סדרה 3, ומרצדס C קלאס, זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים בהיותה בת 4 שנים. השינויים בתא הנוסעים מפליגים וגם העיצוב החיצוני יוצא נשכר מהמהלך.

יגואר XE

יגואר XE זוכה לחרטום חדש הכולל גופי תאורה צרים יותר מסוג LED עם חתימת LED בצורת האות J. הפגושים חדשים אף הם ומציגים עיצוב אגרסיבי יותר בהשראת מכונית הספורט יגואר F-Type. גם גופי התאורה מאחור זכו לעיצוב חדש ומודרני במטרה להקנות לרכב מראה דינמי מבעבר. מהצד בולטים חישוקי 18 אינץ' חדשים.

יגואר XE

עיקר השדרוגים נרשמו בתא הנוסעים המציג קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדגם הפורש. במרכז הקונסולה מסך מגע בגודל 10 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה ותחתיו מסך מגע נוסף בגודל 5.5 אינץ' עבור מערכת בקרת האקלים, תצורה המוכרת מיגואר i-Pace החשמלי. בנוסף מעתה יוצע הדגם עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. בנוסף מוצעת מערכת בינה מלאכותית הלומדת את העדפות הנהג ומתאימה את כיוון המושב, המראות, טמפרטורת תא הנוסעים ועוצמת השמע בהתאם.

יגואר XE

יגואר XE התחדשה בנוסף במושבים המציעים נוחות משופרת, גלגל הגה חדש ומודרני, ובורר הילוכים פיזי קצר שלצידו פקדי שליטה על מערכת השמע וכפתור התנעה/כיבוי. חומרי הדיפון שודרגו ומציעים מרקם רך ואיכותי יותר. אבזור הנוחות כולל כעת גם משטח טעינה אלחוטי לנייד, ומראה מרכזית שהינה למעשה מסך המציג תמונה של הנעשה מאחורי הרכב דרך המצלמה האחורית.

אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, חניה אוטומטית, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור.

יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 250 או 300 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הנעה כפולה מוצעת כאופציה בגרסה החזקה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות בגרסה החזקה. בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 כ"ס.