לנד רובר דיסקברי ספורט 2020 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 22 מאי 2019
  • 0 תגובות

לנד רובר דיסקברי ספורט זוכה למתיחת פנים לקראת שנת 2020, הכוללת גריל קדמי צר יותר, יחידות תאורת LED מודרניות מלפנים ומאחור, פגושים מעודנים מבעבר, וחישוקים חדשים בקוטר 18-21 אינץ'. בנוסף חיזקה לנד רובר את השלדה כך שהינה קשיחה יותר ב- 13% ביחס לדגם המוחלף, לטובת שיפור נוחות הנסיעה והבטיחות.

לנד רובר דיסקברי ספורט 2020

בעוד השינויים בעיצוב החיצוני קלים למדי, תא הנוסעים מציג שיפור מהותי בהשראת הדגמים הבכירים של המותג. בין החידושים ניתן למנות חומרים איכותיים מבעבר, גלגל הגה בעיצוב חדש, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', וקונסולה מרכזית במראה יוקרתי ומעודן. פתחי המיזוג צרים יותר ומותקנים מעל מערכת המולטימדיה החדשה הכוללת מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' שהותקן במיקום נגיש ומוצלח הרבה יותר. בנוסף קיים משטח טעינה אלחוטית לנייד.

לנד רובר דיסקברי ספורט 2020

לנד רובר דיסקברי ספורט יוצע בגרסאות 5 או 7 מושבים. השורה השנייה עוצבה מחדש עם חלוקה ביחס 40:20:40 לטובת גמישות גבוהה יותר בסידור המושבים. את השורה השלישית ניתן לקפל באופן חשמלי.

על מנת לעמוד בדרישות של המשפחה המודרנית, מצוייד הדגם במראה מרכזית חכמה אשר בלחיצת כפתור הופכת למסך דיגיטלי המציג את המתרחש מאחורי הרכב גם כאשר הרכב עמוס בנוסעים וציוד. המצלמה האחורית המותקנת מעל השמשה האחורית, מספקת תמונה רחבה וחדה, ופועלת גם בתנאי תאורה ירודים. מערכת עזר לגרירה (עד 2,500 ק"ג) מאפשרת תמרון נוח ובטיחותי.

לנד רובר דיסקברי ספורט 2020

לנד רובר משתדלת לשמור על יכולת שטח טובה בכל דגמיה. לשם כך הותקנה מצלמה קדמית המספקת תמונה של המתרחש מתחת לפגוש, כך יוכל הנהג לצלוח מכשולים בצורה בטיחותית מבלי לפגוע במרכב. דגמי ההנעה הכפולה בעלי יכולת צליחת מים בעומק 600 מ"מ וחמושים במערכת Terrain Response מדור 2 אשר מזהה את סוג הקרקע ומתאימה את העברת המומנט לגלגלים בצורה אופטימלית.

אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על מרכז הנתיב, ובלימה אוטונומית.

סרטון לנד רובר דיסקברי ספורט 2020

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש ישווק עם מנועי בנזין ודיזל בני ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 150 עד 300 כ"ס. מלבד דגם הדיזל הבסיסי המצוייד בהנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית, כל המנועים מצויידים בהנעה כפולה ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. בנוסף תוצע מערכת הנעה מיקרו היברידית חדשה במתח 48V, הכוללת מתנע-אלטרנטור בעל יכולת טעינה רגנרטיבית המנצל את האנרגיה הקינטית בבלימה לטובת טעינת הסוללה המותקנת מתחת לרצפת המרכב. בגרסה זו עומדת צריכת הדלק המשולבת על 14.49 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP. גרסת פלאג-אין הייבריד חסכונית המבוססת על מנוע שלושה צילינדרים בלבד, תצטרף להיצע בהמשך השנה.