פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid נחשף עם 680 כ"ס

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 13 אוגוסט 2019
  • 0 תגובות

פורשה קאיין מוצג בגרסת טורבו S E Hybrid המהווה את הגרסה החזקה ביותר של הדגם. גרסה זו זמינה במרכב רגיל וקופה ומצויידת במנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים בהספק 550 כ"ס ומומנט של 78.5 קג"מ בתוספת מנוע חשמלי בהספק 136 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ עם סוללת ליתיום-יון נטענת בקיבולת 14.1 קוט"ש. שני המנועים מייצרים הספק משולב של 680 כ"ס ומומנט של 91.7 קג"מ ב- 1,500-5,000 סל"ד. הכוח האדיר עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 3.8 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 295 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 40 ק"מ ומוגבל למהירות של 135 קמ"ש.

פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid

בדומה לאחיו ממשפחת הטורבו, גם פורשה קאיין טורבו S E Hybrid כולל שליטה על מיזוג האוויר מרחוק באמצעות אפליקציה, תאורת LED מלאה, אופציה לתאורת לייזר, מצלמות 360 מעלות, ראיית לילה, מתלי אוויר, מוטות מייצבים אקטיביים, אופציה לבלמים קרמיים, היגוי אחורי, וחישוקי 21 או 22 אינץ'.

פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid

אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור.

פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid

בנוסף להצגת גרסת הקצה, מקבל פורשה קאיין קופה גרסת פלאג-אין הייבריד מתונה יותר המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 340 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ עם אותו מנוע חשמלי לקבלת הספק משולב של 455 כ"ס ומומנט של 71.35 קג"מ. בשידוך לתיבת 8 הילוכים פלנטרית, מספק המנוע תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.0 שניות, ומהירות מירבית של 252 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי בגרסה זו עומד על 44 ק"מ.