ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 04 ספטמבר 2019
  • 0 תגובות

עשור חלף מאז הוצג ניסאן ג'וק הראשון שהעיר את סגמנט הקרוסאוברים העירוניים וגרר את שאר היצרנים לתחרות עזה. כעת אנו עדים סוף סוף להשקת הדור השני של הג'וק ושמחים לראות שניסאן הציבה את העיצוב בראש סדר העדיפויות ושיפרה את הרכב בכל התחומים על מנת להתחרות בדגמים כגון פיג'ו 2008, סיאט ארונה וקיה סטוניק.

ניסאן ג'וק החדש 2020

העיצוב החיצוני משדר ספורטיביות בזכות מרכב דחוס, כתפיים מודגשות, גג צף, וסרחי עודף קצרים. ניסאן שמרה על סימני ההיכר של הדגם המקורי וציידה את ניסאן גו'ק החדש בפנסים מפוצלים עם תאורת LED ראשית במבנה עגול. עם זאת, פנסי הבומרנג האחוריים הוחלפו ביחידות תאורה קונבנציונליות למראה, בדומה לשאר רכבי הפנאי של ניסאן. להשלמת המראה האתלטי, מוצע הדגם עם חישוקים בקוטר של עד 19 אינץ'.

ניסאן ג'וק החדש 2020

הדגם מבוסס על פלטפורמת CMF-B החדשה המשרתת גם את רנו קפצ'ור החדש ומציגה מידות גדולות מהדגם היוצא לצד השלת 23 ק"ג מהמשקל הכולל. אורכו 4,210 מ"מ, גובהו 1,595 מ"מ, ורוחבו 1,800 מ"מ.

הפלטפורמה החדשה מביאה עמה שינוי דרמטי בתא נוסעים שהפך למרווח מבעבר אך בעיקר איכותי ומעוצב יותר. מרווח הרגליים מאחור צמח ב- 58 מ"מ משמעותיים, מרווח הראש צמח ב- 11 מ"מ, ותא המטען גדל ב- 20% לכדי 422 ליטרים. תא הנוסעים המודרני כולל מסך מגע צף בגודל 8 אינץ', אפשרות לשילובי צבעים, גלגל הגה ספורטיבי ומושבי ספורט כסטנדרט. כאופציה יוצעו ריפודי עור בשילוב אלקנטרה ומערכת שמע מבית BOSE עם 8 רמקולים, כולל רמקולים מובנים במשענות הראש במושבים הקדמיים.

ניסאן ג'וק החדש 2020

ניסאן ג'וק מצוייד במגוון מערכות בטיחות חדישות ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורכב דו-גלגלי, זיהוי תמרורים, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, התרעה על תנועה צולבת מאחור, וניטור שטחים מתים.

ניסאן ג'וק החדש 2020

ניסאן ג'וק החדש 2020 ישווק עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 115 כ"ס ומומנט של 18.4 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה ובורר מצבי נהיגה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 10.4 שניות בגרסה הידנית ו- 11.1 באוטומטית. בהמשך יצטרפו מנועים נוספים להיצע וגרסת ניסמו ספורטיבית.