רנו מגאן 2020 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: יובל בנר
  • צילום: יצרן
  • 04 פברואר 2020
  • 0 תגובות

רנו מגאן 2020 החדשה זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני רענן עם תאורת LED חדשה כסטנדרט, וסביבת נהג עדכנית עם מסך מולטימדיה בגודל 9.3 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ'. לדברי רנו, מערכות אלה שואבות השראה מתפעול סמארטפונים ואמורות להקל על הנהג בזכות תכנון ארגונומי נכון והנדסת אנוש חכמה. כמו כן, תצוייד רנו מגאן החדשה באבזור בטיחות מתקדם הכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית משופרת הפועלת יחד עם מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה על מנת לספק נהיגה סמי-אוטונומית.

רנו מגאן 2020 החדשה

רנו היא אחת החלוצות בתחום הרכב החשמלי ולראשונה תשיק גרסת פלאג-אין היברידית (E-TECH) למגאן החדשה. חטיבת הכוח בגרסה זו מורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בשילוב שני מנועים חשמליים המפיקים יחד 160 כ"ס. תיבת הילוכים חדשנית ללא מצמדים תתרום לחסכון האנרגטי, והודות לסוללת ליתיום-יון בקיבולת 9.8 קוט"ש מתקבל טווח נסיעה חשמלי של עד 65 ק"מ לפי תקן WLTP, ומהירות מירבית של 135 קמ"ש ללא שימוש במנוע הבנזין.

רנו מגאן 2020 החדשה

רנו מגאן RS, הגרסה הספורטיבית של הדגם, מקבלת מנוע טורבו בנזין מעודכן בנפח 1.8 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, תוספת של 20 כ"ס ו- 3 קג"מ ביחס לדגם היוצא. גרסת RS תצוייד מעתה במערכת פליטה חדשה עם שסתום מכני המאפשר לנהג לשנות את הצליל בהתאם לטעמו. גרסת RS TROPHY הקיצונית מקבלת את כל החידושים של הדגם ומושבי RECARO יחודיים כאופציה בתוספת תשלום.

רנו מגאן 2020 החדשה