יונדאי i30 החדשה 2020 נחשפה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 26 פברואר 2020
  • 0 תגובות

המשפחתית יונדאי i30 זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים לקראת תערוכת ג'נבה הקרובה. החידושים כוללים עיצוב עדכני, תא נוסעים משודרג, מערכות בטיחות משופרות, ומנועים חדשים עם מערכת מיקרו היברידית 48V. כמו בדגם היוצא, יונדאי i30 זמינה במרכב הא'צבק, פאסטבק, וסטיישן.

יונדאי i30 החדשה 2020

העיצוב החיצוני כולל מעתה גריל קדמי חדש עם טקסטורה תלת מימדית, יחידות תאורה עם חתימת LED דרמטית יותר, פגושים בעיצוב חדש, מראות צד בגימור שחור מבריק, חישוקי 16-18 אינץ' בעיצוב שונה, ושלושה צבעי מרכב חדשים. חבילת N-Line האופציונלית נועדה להעניק למכונית אופי ספורטיבי יותר בעזרת גריל מושחר, פגושים בעיצוב קרבי יותר, מסגרת חלונות בגימור שחור, ספויילר אחורי, וחישוקים בעיצוב ייחודי לחבילה זו. ככמו כן מקבלות גרסאות N-Line היגוי ומתלים בכיול ספורטיבי.

יונדאי i30 החדשה 2020

תא הנוסעים מציג עיצוב מלוטש לפתחי האוורור וריפודים בגוונים חדשים לבחירה. השדרוג המשמעותי יותר חל בתחום האבזור אשר כולל מעתה לוח מחוונים עם מסך דיגיטלי בגודל 7 אינץ', ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' וחיבור אלחוטי לממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto.

יונדאי i30 החדשה 2020

אבזור הבטיחות שופר וכולל מעתה מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת ניטור שטחים מתים המתריעה על רכב בשטח מת ובולמת את הרכב למניעת פגיעה, התרעה על תנועה צולבת מאחור ובלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשול, ומערכת המודיעה לנהג שהרכב לפניו החל בנסיעה. מערכות אלו מצטרפות למערכות הקיימות הדגם היוצא, ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית.

יונדאי i30 החדשה 2020

יונדאי i30 זוכה להיצע מנועים חדש לחלוטין. המנוע הרלוונטי לשוק הישראלי, אשר מחליף את מנוע ה- 1.4 ליטרים בדגם היוצא, הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר בהספק 160 כ"ס ומומנט של 25.8 קג"מ ב- 1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.6 שניות. מנוע זה מגיע כסטנדרט עם מערכת מערכת מיקרו היברידית במתח 48V המאפשרת צמצום בצריכת הדלק והמזהמים.