לקסוס LC קופה 2021 מתעדכנת

  • כתב: אור נניקשוילי
  • צילום: יצרן
  • 13 אפריל 2020
  • 0 תגובות

לאחר כארבע שנים מאז השקתה, זוכה לקסוס LC קופה היפיפייה לחישוקי 20 אינץ' בעיצוב חדש, צבע נוסף עבור ריפודי העור, ושני צבעי מרכב חדשים שנוספו למבחר. כמו כן, מערכת המולטימדיה כוללת מעתה תמיכה ב- Android Auto.

לקסוס LC קופה 2021

השינוי המרכזי בלקסוס LC החדשה הינו בתחום הביצועים. במטרה לשפר את התחושה הספורטיבית והאחיזה, בוצעו מספר שינויים, ביניהם הפחתה של 10 ק"ג במשקל הבלתי נתמך, באמצעות שימוש בחישוקי 21 אינץ' קלים יותר ובמתלים מעודכנים הבנויים מחומרים קלים וחזקים יותר. על מנת לשפר את חווית הנהיגה, כוילה מחדש מערכת המתלים הכוללת מעתה מהלך ארוך יותר לבולמי הזעזועים האלקטרוניים הקדמיים והקשחת המוט המייצב האחורי. שדרוג משמעותי נוסף הינו עדכון בקרת היציבות אשר כוללת מערכת אקטיבית (ACA) המסוגלת לבלום את הגלגל הפנימי בזמן פניה וכך לשפר את היכולת הדינמית.

לקסוס LC קופה 2021

תיבת 10 ההילוכים האוטומטית זכתה לעדכון תוכנה אשר מאפשר הגעה לסל"ד גבוה יותר בעומסים יום-יומיים (50-70% מטווח המצערת) ובכך לשפר את תחושת התאוצה לפני מעבר להילוך הבא. גם התיבה האחורית בעלת 4 ההילוכים הקיימת בדגם ההיברידי זכתה לעדכון המאפשר יציאה חלקה יותר מעיקולים חדים באמצעות מעבר להילוך שני במקום להילוך שלישי בדגם היוצא.

לקסוס LC קופה 2021

בתחום המנועים אין שינוי. לקסוס LC קופה החדשה 2021 תוצע בגרסת LC500 עם מנוע בנזין V8 בנפח 5.0 ליטרים בהספק 478 כ"ס ומומנט של 54.9 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות. גרסת LC500h תוצע עם יחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים ושני מנועים חשמליים בהספק משולב של 354 כ"ס המאפשרת תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.0 שניות. המערכת ההיברידית מאפשרת נסיעה זמנית עד למהירות 140 קמ"ש ללא מעורבות מנוע הבנזין.