ב.מ.וו סדרה 5 2021 מתעדכנת

  • כתב: יובל בנר
  • צילום: יצרן
  • 28 מאי 2020
  • 0 תגובות

ב.מ.וו חושפת את מתיחת הפנים המקיפה שעברה מכונית הסלון ב.מ.וו סדרה 5. העדכונים כוללים עיצוב חיצוני המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של המותג, תא נוסעים טכנולוגי יותר, מערכת מיקרו-הייברידית המשולבת בכל מנועי הבנזין, וגרסת פלאג-אין הייבריד חדשה בהספק 394 כ"ס.

ב.מ.וו סדרה 5 2021

העיצוב החיצוני כולל גריל חדש ובולט יותר ופגושים בעיצוב שונה. יחידות התאורה מלפנים ומאחור מציגים עיצוב חדש וקיבלו חתימת LED מעוצבת. תאורת לייזר כחלחלה ומתקדמת מוצעת כאופציה. חישוקים בקוטר 18-20 אינץ' קיבלו עיצובים חדשים. חבילת האבזור M ספורט כוללת דיפיוזרים בתחתית הפגושים, קליפרים בצבע אדום או כחול, חישוקי 20 אינץ' קלים במיוחד ומתלים ספורטיביים.

ב.מ.וו סדרה 5 2021

שינויי העיצוב בתא הנוסעים אינם גדולים אך בוצעו שיפורים משמעותיים בצד הטכנולוגי. לב.מ.וו סדרה 5 החדשה 2021 נוספו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ואפשרות בחירה בין מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ' סטנדרטי או 12.3 אינץ' משודרג. מערכת המולטימדיה כוללת מעתה תמיכה אלחוטית בממשקי Android Auto ו- Apple CarPlay.

אבזור הבטיחות שודרג ומערכת ה- Driving Assistant Professional תכלול מעתה גם פינוי נתיב לרכב חירום, התרעה לפני הגעה לצומת, סיוע במעבר נתיב, והקלטה של עד 40 שניות ממצלמות הרכב ההיקפיות.

ב.מ.וו סדרה 5 2021

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה תשווק עם מגוון מערכות פלאג-אין הייבריד בגרסאות הנעה אחורית או כפולה. ב.מ.וו 530e תעשה שימוש ביחידת ההנעה המוכרת המשלבת מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטרים המספק 184 כ"ס עם מנוע חשמלי המספק 109 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 292 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 42.8 קג"מ. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 5.9 שניות. הסוללה בגרסה זו מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 62-67 ק"מ במהירות של עד 140 קמ"ש.

גרסת 545e החדשה משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 286 כ"ס עם מנוע חשמלי המספק 109 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 394 כ"ס ווהמומנט המרבי עומד על 61.2 קג"מ. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 4.7 שניות. הסוללה בגרסה זו מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 54-57 ק"מ.

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מסרה כי ב.מ.וו סדרה 5 החדשה תגיע אלינו בתחילת שנת 2021.