יונדאי i30 N מקבלת תיבה רובוטית ועיצוב מעודכן

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: יצרן
  • 16 ספטמבר 2020
  • 0 תגובות

יונדאי i30 N החדשה 2021 נחשפת בתמונות ראשונות לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת עיצוב דינמי יותר המושג באמצעות פגושים אגרסיביים מלפנים ומאחור, גריל קדמי מודגש עם טקסטורה תלת מימדית, יחידות תאורה עם חתימת LED דרמטית בצורת V, שני מפלטים גדולים מאחור, דיפיוזר מוגדל, וחישוקי 19 אינץ' קלים ב- 14 ק"ג ביחס לדגם הקודם.

יונדאי i30 N

תא הנוסעים טרם נחשף אך סביר להניח שהשינויים יהיו דומים לאלו שהוצגו במתיחת הפנים לה זכתה יונדאי i30 הסטנדרטית לאחרונה. ניתן לצפות לפתחי אוורור בעיצוב חדש, לוח מחוונים עם מסך דיגיטלי בגודל 7 אינץ', ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' וחיבור אלחוטי לממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto.

יונדאי i30 N

יונדאי i30 N החדשה צפויה לעשות שימוש באותו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המפיק 275 כ"ס ומומנט של 36.0 קג"מ כמו בדגם היוצא, אך תצוייד לראשונה גם בתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים רטובים אשר תצטרף לתיבת ההילוכים הידנית ששווקה עם הדגם עד כה, וצפויה להגדיל באופן משמעותי את קהל היעד. לתיבה הרובוטית החדשה לחצן N Grin Shift המאפשר גדישת יתר למשך 20 שניות, ומצב N Shift Power המתזמן את העברת ההילוכים בנקודה האידיאלית לטובת ביצועים מיטביים בעת נהיגה בעצימות של 90% ומעלה. פונקציה נוספת המכונה N Track Sense נועדה לחוש את תנאי הדרך ולתזמן בהתאם את העברת ההילוכים. נתונים אודות הביצועים עם התיבה החדשה יפורסמו בהמשך.