יגואר XF זוכה למתיחת פנים ויגואר XE זוכה לעדכון 2021

  • כתב: רון ג'ראד
  • צילום: יצרן
  • 06 אוקטובר 2020
  • 0 תגובות

לאחר השקת יגואר F-Pace אשר הציג את עדכון העיצוב החיצוני ותא הנוסעים החדש של המותג, כעת מתחדשת יגואר XF ומציגה עיצוב חיצוני מודרני ומלוטש הכולל חתימת תאורה חדשה ביחידות התאורה, גריל קדמי גדול וחישוקי גלגלים עדכניים. הדגם זמין בגרסת סדאן ובגרסת סטיישן שימושית המכונה ספורטברייק.

יגואר XF

אבזור נוחות ובטיחות

לעומת מתיחה קלה בעיצוב החיצוני, זכה תא הנוסעים בעיצוב חדש לחלוטין הכולל שדרוג טכנולוגי, שדרוג איכות החומרים ואבזור עדכני. רשימת האבזור כוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ׳, מערכת מולטימדיה מסוג Pivi Pro עם מסך בגודל 11.4 אינץ׳, תמיכה בקישוריות Apple CarPlay וחיבור- Android Auto אינטרנט קבוע, משטח טעינה לטלפון, מושבים עם עיסוי, חימום ואיוורור, בורר תיבת הילוכים חדש, ומערכת סינון רעשים אקטיבית לנסיעה שקטה. יגואר XE מצוידת כעת גם היא במערכת המולטימדיה Pivi Pro עם מסך בגודל 10 אינץ׳ ומשטח טעינה אלחוטי 15W.

יגואר XF

אבזור הבטיחות ביגואר XF שודרג וכולל כעת מערכת יציאה בטוחה מהרכב, מצלמות היקפיות 360 ובקרת שיוט אדפטיבית.

יחידות הנעה

יגואר XF ויגואר XE ישווקו עם היצע מנועים זהה הכולל שני מנועי בנזין ומנוע דיזל חדש. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

מנוע הבנזין הראשון מסוג טורבו בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 250 כ״ס ומומנט מרבי של 37.2 קג״מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש עם מנוע זה אורכת 6.9 שניות ביגואר XF ו- 6.7 שניות ביגואר XE. עם מנוע זה ניתן לבחור בהנעה אחורית או כפולה.

מנוע הבנזין השני מסוג טורבו טורבו בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 300 כ״ס ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש עם מנוע זה אורכת 6.1 שניות ביגואר XF ו- 5.9 שניות ביגואר XE. מנוע זה משווק עם הנעה כפולה בלבד.

יגואר XE

מנוע הדיזל מסוג טורבו בנפח 2.0 ליטרים, נעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V המייצרים יחדיו הספק של 204 כ״ס (24 כ״ס יותר מאשר בדגם היוצא). תאוצה מאפס למאה עם מנוע זה אורכת 7.6 שניות ביגואר XF ו- 7.2 שניות ביגואר XE. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 20.4 ק״מ לליטר.