ב.מ.וו i4 – נתונים ראשונים

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 24 ינואר 2021
  • 0 תגובות

ב.מ.וו מספקת לנו תמונות ונתונים ראשוניים, על מי שנדמית להיות המתחרה הבווארית של טסלה מודל S. ב.מ.וו i4, אשר תושק בעוד חודשים בודדים, צפויה להוות גרסת EV לסדרה 4 גראן קופה, ולהציע יכולת דינמית כמיטב מסורת המותג, אשר תעלה בעשרות מונים על זו של טסלה, אותה שמה ב.מ.וו על הכוונת, תוך העברת ביקורת מרומזת לגבי יתרונה היחיד של טסלה בהאצות בקו ישר.

ב.מ.וו i4

ב.מ.וו מבטיחים כי למרות הרבולוציה הנדרשת בכל הקשור לחוויית נהיגה ברכב חשמלי, תישא ב.מ.וו i4 את ה- DNA המוכר של היצרנית, ותספק התנהגות כביש מתגמלת לצד חיבור לנהג. את הערובה לאמירות אלו תולים ב.מ.וו בכיול יסודי של מערכת המתלים הכולל שעות נהיגה רבות במסלולים תובעניים ובחינה מקפידה של כל מערכות העזר, לרבות מערכת ה- ARB המאטה את הגלגל הפנימי בסיבוב במטרה ליצור ניהוג חד יותר בדומה לרכב בעל מערכת הנעה כפולה.

ב.מ.וו i4

יחידת ההנעה כוללת צמד מנועים חשמליים בהספק כולל של 530 כ"ס. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 4.0 שניות לפי נתוני היצרנית, וטווח הנסיעה עומד על 600 ק"מ.

הגעתה של ב.מ.וו i4 לישראל צפויה במחצית השנייה של שנת 2021.