פיג'ו 5008 החדש 2021 מושק בישראל

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: רונן טופלברג
  • 02 מרץ 2021
  • 0 תגובות

לובינסקי, יבואנית פיג'ו, משיקה בישראל את רכב הפנאי 7 מושבים פיג'ו 5008 לאחר שעבר מתיחת פנים. בדומה לאח הקטן והמצליח נשמרו קווי העיצוב הכלליים והשינויים מתרכזים בעיקר בחזית הנושאת גריל חדש וגדול עם קווי עיצוב הנמתחים אל עבר הפנסים ופינות הפגוש הקדמי. פנסי החזית עוצבו מחדש וכוללים כעת ניבי לד הנמתחים מהם כלפי מטה, בהתאם לקו העיצוב הנוכחי של פיג'ו. הפנסים האחוריים הוחלפו בחדשים עם גרפיקה פנימית חדשה, וכן נוספו גוונים חדשים למבחר הצבעים. יתר המרכב שמר על המראה המוכר.

פיג'ו 5008

תא הנוסעים הוא אחד ממוקדי המשיכה אל פיג'ו 5008. יחד עם האח הקטן הוא חשף את שפת העיצוב i-cockpit שהגיעה בהדרגה אל יתר דגמי המותג. תא הנוסעים שומר על המראה המקורי והנאה. עדכונים נרשמו בחומרי הגימור והדיפון. בשורה השניה שלושה מושבים המאפשרים רמת שימושיות גבוהה. בשורה השלישית שני מושבים נפרדים המתקפלים אל רצפת תא המטען.

פיג'ו 5008

היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי. גרסת הכניסה מציעה מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.5 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות בגרסה זו וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.

פיג'ו 5008

מעליה יוצע מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות בגרסה זו וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.0 ק"מ לליטר.

בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 11.8 שניות בגרסה זו וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.

פיג'ו 5008 החדש יוצע בשתי רמות אבזור. לגרסת הכניסה אקטיב פאק מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' ותמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ', תצוגה בשפה העברית, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישני אור וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, מפתח חכם, מראות צד עם קיפול חשמלי, תאורת לד, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

רמת האבזור פרימיום כוללת בנוסף פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע יד, טעינה אלחוטית לטלפון סלולרי, ריפוד דמוי עור בשילוב בד, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, חימום למושבים הקדמיים, תאורת אווירה בתא הנוסעים, שמשות אחוריות כהות, וילונות גלילה בחלונות האחוריים, שני שקעי טעינה מסוג USB במושב האחורי, וגג זכוכית פנורמי חשמלי.

אבזור הבטיחות כולל מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, והתרעה על עייפות הנהג. רמת האבזור פרימיום כוללת בנוסף מערכת לניטור רכבים בשטחים המתים.

מחירון פיג'ו 5008 2021:

פיג'ו 5008 1.2 טורבו 130 כ"ס אקטיב פאק אוטומט – 179,990 ₪

פיג'ו 5008 1.6 טורבו 180 כ"ס אקטיב פאק אוטומט – 186,990 ₪

פיג'ו 5008 1.6 טורבו 180 כ"ס פרימיום אוטומט – 204,990 ₪

פיג'ו 5008 1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס אקטיב פאק אוטומט – 188,990 ₪

פיג'ו 5008 1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס פרימיום אוטומט – 206,990 ₪