נחשפה יחידת ההנעה של יונדאי קונה N

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 08 אפריל 2021
  • 0 תגובות

חטיבת הביצועים החדשה של יונדאי, העונה לשם N משחררת טיזר נוסף של יונדאי קונה N, אשר יוצג רשמית בעוד מספר שבועות ומהווה את רכב הפנאי הראשון במשפחת N הספורטיבית.

יונדאי קונה N

הפעם משחררת לנו יונדאי מפרטים אודות יחידת ההנעה הספורטיבית שתשרת את הדגם ותילקח, כפי שצפינו, ישירות מיונדאי i30N. יחידת הנעה זו כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 40.0 קג"מ בטווח 1,950-4,600 סל"ד, ותיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים רטובים עם בקרת שיגור. סביר להניח שהדגם יעשה שימוש במערכת הנעה כפולה, ושנתון התאוצה מאפס למאה קמ"ש עם בקרת שיגור יירד מרף ה- 5.5 שניות.

יונדאי קונה N

תיבת ה- DCT כפולת המצמדים הרטובים, כוללת 3 מערכות ייחודיות: מערכת NPS (N Power Shift) המשמרת את שיא המומנט בכל פתיחת מצערת של למעלה מ- 90%, מערכת NGS (N Grin Shift) המופעלת באמצעות פקד על גלגל ההגה ומאפשרת את מיקסום פוטנציאל ביצועי המנוע והגיר למשך 20 שניות המוצגות באמצעות טיימר על לוח המחוונים, ומערכת NTS (N Track Sence Shift) המכיילת את כל מכלולי ההנעה לרבות ההיגוי למצב מסלול.

עוד כולל המפרט מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ובורר מצבי נהיגה המונה חמישה מצבים: אקו, רגיל, ספורט, N, ואינדיבידואל.