פיג'ו משיקה מחירון חדש ואת פיג'ו 3008 PHEV המעודכן

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 07 נובמבר 2021
  • 1 תגובות

לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, החלה בשיווק פיג'ו 3008 PHEV לאחר מתיחת פנים בדומה לגרסאות הבנזין והדיזל אשר שיווקן לאחר מתיחת פנים החל בשנה שעברה. החזית החדשה כוללת תאורת יום ואיתות בצורת ניבים הגולשים אל עומק הפגוש הקדמי, וגריל קדמי חדש בעיצוב נאה. מאחור פנסים חדשים עם חיפוי שקוף ותאורת לד במראה תלת מימדי. תא הנוסעים שומר על עיצוב ה- i-Cockpit המקורי אך חומרי הדיפון שופרו.

פיג'ו 3008

פיג'ו 3008 PHEV ישווק כבעבר בשתי גרסאות. לגרסת הכניסה מערכת הנעה קדמית, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס, מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 110 כ"ס, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. ההספק המרבי המשולב עומד על 225 כ"ס בגרסה זו והמומנט המרבי המשולב 36.7 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות בגרסה זו וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 61 ק"מ על פי תקן WLTP.

לגרסה הבכירה PHEV4 מערכת הנעה כפולה, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 200 כ"ס, מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 110 כ"ס, מנוע חשמלי אחורי עם הספק מרבי של 113 כ"ס, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. ההספק המרבי המשולב עומד על 300 כ"ס בגרסה זו והמומנט המרבי המשולב 53.0 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות בגרסה זו וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 63 ק"מ על פי תקן WLTP.

פיג'ו 3008

גרסת הכניסה מוצעת ברמת אבזור פרימיום הכוללת בין היתר מושבים בריפוד דמוי עור בשילוב בד, כוונון חשמלי למושב הנהג עם זכרונות, חימום מושבים קדמיים, מפתח חכם, מסך מגע בגודל 10 אינץ' עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, מערכת ניווט מקורית, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חניה היקפיים, תאורת לד מלפנים ומאחור, גג זכוכית פנורמי חשמלי, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע יד, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

גרסת PHEV4 מוצעת ברמת אבזור GT הכוללת בנוסף ריפוד דמוי עור בשילוב אלקנטרה, עיסוי במושבים הקדמיים, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, גג ומראות בצבע שחור, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, בלימה אוטונומית בעת חירום במהירות עירונית ובין עירונית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, והתרעה על עייפות הנהג.

פיג'ו 3008

במקביל נערכו שינויים בשיווק גרסאות הבנזין והדיזל של פיג'ו 3008. שיווק גרסאות הבסיס אקטיב הופסק וכעת גרסאות הכניסה הן ברמת האבזור אקטיב פאק הכוללת מערך מלא של מערכות הבטיחות. מחירן של חלק מהגרסאות התייקר בשיעור של 5,000-7,000 ₪.

מחירון פיג'ו 3008 שנת 2022:

פיג'ו 3008 1.2 טורבו בנזין אקטיב פאק אוטומט – 159,990 ₪

פיג'ו 3008 1.2 טורבו בנזין פרימיום אוטומט – 172,990 ₪

פיג'ו 3008 1.5 טורבו דיזל אקטיב פאק אוטומט – 174,990 ₪

פיג'ו 3008 1.5 טורבו דיזל פרימיום אוטומט – 189,990 ₪

פיג'ו 3008 1.6 טורבו בנזין אקטיב פאק אוטומט – 174,990 ₪

פיג'ו 3008 1.6 טורבו בנזין פרימיום – 192,990 ₪

פיג'ו 3008 1.6 טורבו בנזין PHEV 225 כ"ס פרימיום – 224,990 ₪

פיג'ו 3008 GT PHEV טורבו בנזין 1.6 300 כ"ס – 259,990 ₪

מחירון פיג'ו 2022:

מחירון פיג'ו החדש חושף עדכונים נוספים. גרסת הכניסה של פיג'ו 5008 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס ברמת אבזור אקטיב פאק התייקרה ב- 1,000 ₪ ומחירה עומד על 185,990 ₪. באגף הדגמים החשמליים נרשמה ירידת מחירים. פיג'ו e-208 החשמלית עם הספק מרבי של 136 כ"ס וטווח נסיעה מרבי של 339 ק"מ, ברמת אבזור פרימיום S, תוצע מעתה במחיר 149,990 ₪ המגלם הוזלה של 6,000 ₪. פיג'ו e-2008 עם יחידת הנעה זהה וטווח נסיעה מרבי של 319 ק"מ, ברמת אבזור פרימיום, תוצע מעתה במחיר 159,990 ₪ המגלם הוזלה של 5,000 ₪.