קיה נירו החדש 2022 נחשף באיורים ראשונים

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 22 נובמבר 2021
  • 0 תגובות

קיה נירו הוצג בשנת 2016 והוא חולק שלדה ומכלולים עם יונדאי איוניק. השלדה תוכננה כך שתאפשר התקנה של יחידות הנעה היברידיות, היברידיות נטענות, ויחידת הנעה חשמלית מלאה. כעת חושפת היצרנית הקוריאנית איורים ראשונים של קיה נירו 2022 החדש אשר יוצג במלואו ביום חמישי הקרוב 25.11.2021 בתערוכת הניידות בסיאול.

קיה נירו

בישראל הושק קיה נירו בשנת 2017 בגרסה היברידית וזכה להצלחה מיידית הודות לעיצוב בסגנון רכב פנאי ויחידת הנעה חסכונית בדלק. השוק המוסדי מחבב אותו במיוחד בזכות המרכב הפרקטי וההנחה בשווי השימוש. בשנת 2020 הגיע הדגם לאחר מתיחת פנים והפעם גם בגרסה היברידית נטענת PHEV שהפכה ללהיט מכירות. לאחרונה הושקה בישראל גם הגרסה החשמלית עם טווח נסיעה מרשים של 455 ק"מ. קיה נירו החדש צפוי לשמור על מבחר יחידות ההנעה המוצע בדגם הנוכחי.

קיה נירו

מהאיורים שנחשפו ניתן לזהות מראה כללי הקורץ יותר לעולמות הפנאי לעומת הדגם הנוכחי שנראה כמו סטיישן מוגבהת. פנסי החזית בולטים עם גרפיקה פנימית מעוצבת, והם ככל הנראה יתחברו לגריל אף הנמר בעיצוב החדש כפי שפגשנו בקיה ספורטאז'. השינוי מאחור משמעותי יותר עם פנסים אנכיים צרים בפינות המרכב ובצידי השמשה האחורית. פריט עיצובי מקורי בו ניתן להבחין בתמונות הוא קורות C בצביעה מנוגדת למרכב, כפי שהוצג ברכב הקונספט קיה E-Niro בשנת 2019.

קיה נירו

איורי תא הנוסעים חושפים מראה דומה למה שפגשנו בדגמי קיה העדכניים – קיה ספורטאז' החדש ובעיקר קיה EV6 החשמלית. המסך המרכזי ולוח המחוונים הדיגיטלי יותקנו בסמיכות על גבי משטח במראה א-סימטרי. קווי העיצוב העוטפים של תא הנוסעים יועצמו ככל הנראה בזכות פסי תאורת אווירה. עוד בולט גלגל הגה בעיצוב חדש עם שני חישורים.