נחשף מיצובישי אאוטלנדר ראליארט קונספט

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 11 ינואר 2022
  • 0 תגובות

מיצובישי תציג בתערוכת טוקיו את מיצובישי אאוטלנדר ראליארט קונספט - גרסה ספורטיבית לרכב הפנאי המוכר עם יחידת הנעה היברידית נטענת. תגי ראליארט עיטרו בעבר גרסה ספורטיבית של מיצובישי לנסר שאף נמכרה בישראל ומותגה בין דגמי הלנסר העממיים לגרסת האיבולושן הבכירה.

מיצובישי אאוטלנדר ראליארט קונספט

מיצובישי אאוטלנדר ראליארט קונספט מבוסס על הדור הנוכחי של מיצובישי אאוטלנדר אך מציג מראה חיצוני משודרג. החזית זוכה לגריל עליון ייחודי עם שבכה אטומה, והפגוש מציג כונסי אוויר מוגדלים וחצאית קרבית. מהצד בולטים בתי גלגלים רחבים המכילים חישוקי ענק בקוטר 22 אינץ', עיטור בתחתית הדלתות, וחצאית צד בולטת. הזנב זוכה לטיפול דומה עם פגוש נמוך ופנסים מושחרים. הדגם לא כולל שינויים מכניים לעומת מיצובישי אאוטלנדר PHEV למעט צלחות בלמים גדולות יותר וקליפרים עם 6 בוכנות.

מיצובישי אקליפס קרוס ראליארט סטייל

בנוסף הציגה מיצובישי חבילות עיצוב 'ראליארט סטייל' לדגמי מיצובישי אאוטלנדר ומיצובישי אקליפס קרוס המבוססות על גרסאות עם הנעה היברידית נטענת. במסגרת חבילת העיצוב זוכים דגמים אלה לסט פגושים וחצאיות בצבע הרכב עם עיטורים בצבע אדום, מראות צד בצבע שחור מבריק, חישוקים קלים בצבע שחור, ובמקרה של האאוטלנדר גם צביעה דו גונית עם גג בצבע שחור. גם חצאיות הצד מציגות עיטורים אדומים, ונוספו מגיני בוץ אדומים וגדולים בסגנון מכוניות ראלי. בתחתית הדלתות נוספה מדבקה מעוצבת בגווני שחור, אפור ואדום.

מיצובישי אאוטלנדר ראליארט סטייל

מיצובישי אאוטלנדר הוצג גם בגרסת Wild Adventure Style בשיתוף פעולה עם מותג הפנאי Ogawa היפני, המבוססת גם היא על הגרסה ההיברידית הנטענת של מיצובישי אאוטלנדר. לגרסה זו צביעה חיצונית בשחור מבריק מנצנץ, סט פגושים עם עיטור כסוף דמוי מגן גחון, מדרגות צד בגימור מתכתי מבריק, חישוקים מושחרים עם צמיגי שטח, וגגון עם עריסה לאחסון ציוד הפנאי.

מיצובישי אאוטלנדר Wild Adventure Style

בשלב זה מקמצת מיצובישי בפרטים אודות יחידת ההנעה ההיברידית נטענת של מיצובישי אאוטלנדר החדש, אך באופן רשמי פרסמה כי הפעם יוצע הדגם גם בגרסת 7 מושבים, וכי יצויד בשני מנועים חשמליים שייצרו הנעה כפולה ובסוללה בקיבולת 20 קוט"ש. טווח נסיעה החשמלי יעמוד על 87 ק"מ על פי תקן WLTC שאינו מחמיר כמו תקן WLTP האירופאי, כך שטווח הנסיעה בפועל צפוי להיות נמוך יותר.