מרצדס CLA החדשה 2026 מושקת ביש...
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...
בוריס רוזנר 25 נובמבר 2025
קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, משיקה בישראל את ניסאן ג'וק הייבריד. הדור השני של ניסאן ג'וק חגג לאחרונה יום הולדת 3 ולפחות בשוק המקומי לא הצליח לשחזר את הצלחת הדור הקודם שנהנה מהיותו חלוץ סגמנט רכבי הפנאי העירוניים וזכה לפופולריות גבוהה. הגרסה ההיברידית של ניסאן ג'וק הושקה בעולם בתחילת השנה והייתה בעלת סיכוי לשנות את המצב, אך לאור תג מחיר יקר הגבוה ב- 17,000 ₪ מגרסת הטורבו בנזין המוכרת, אנו מעריכים כי היא תתקשה לעשות זאת.
על פניו ניסאן ג'וק ההיברידי נראה זהה לאחיו מונע הבנזין אך חדי העין ישימו לב לכמה הבדלים קטנים. הגריל הקדמי אטום למחצה ובחלקו העליון חיפוי שחור מבריק. בחזית ניתן להבחין גם בסמל ניסאן החדש. על הדלתות הקדמיות ועל דלת תא המטען מתנוססים תגי הייבריד. הגרסה ההיברידית זוכה גם לחישוקים קלים בעיצוב ייחודי במידות 17 או 19 אינץ' בהתאם לרמת האבזור.
בנוסף לשינויים הוויזואליים בוצעו מספר שינויים מתחת לעור. עיצוב הגריל הקדמי משפר את זרימת האוויר ומותאם לצרכי הקירור הנמוכים של הגרסה ההיברידית. הרדיאטור מצויד בתריס חשמלי המאפשר לווסת את זרימת האוויר תוך פגיעה נמוכה באווירודינמיות. שינויים קלים נערכו בתכנון הפגושים וחיפויי המרכב התחתונים על מנת ליעל את זרימת האוויר סביב הרכב ולשפר את האווירודינמיות לטובת צריכת דלק מופחתת. מיקום הסוללה מאחורי המושב האחורי גזל 68 ליטרים מנפח תא המטען שעומד על 354 ליטרים בגרסה ההיברידית.
ניסאן ג'וק הייבריד מצויד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 94 כ"ס ומומנט של 15.1 קג"מ. למנוע החשמלי הספק מרבי של 49 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ. ההספק המרבי המשולב עומד על 143 כ"ס, נתון המומנט המשולב לא פורסם. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית העושה שימוש בדוג קלאץ' במקום במצמדים או ממיר מומנט. בחירה זו מאפשרת 4 הילוכים עבור מנוע הבנזין ו- 2 הילוכים עבור המנוע החשמלי. בנוסף מצויד הרכב במתנע-גנרטור עם הספק מרבי של 20.1 כ"ס. התנעת הרכב והיציאה מהמקום מתבצעים באמצעות המנוע החשמלי.
ניסאן ג'וק הייבריד מאיץ מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 10.1 שניות והמהירות המרבית עומדת על 166 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 19.6 ק"מ לליטר. המנוע החשמלי ניזון מסוללה בקיבולת 1.25 קוט"ש. שימוש בכפתור EV בסמוך לתיבת ההילוכים מאפשר נסיעה במהירות של עד 55 על חשמל בלבד בהתאם לרמת הטעינה בסוללה. מהנדסי ניסאן טוענים כי ניתן להגיע למצב שבו ב- 80% מהנסיעות העירוניות יעשה שימוש בהנעה חשמלית ללא בנזין.
מערכת הבלימה הרגנרטיבית של ניסאן ג'וק הייבריד כוללת מצב e-Pedal המאפשר נהיגה באמצעות דוושה אחת. הנהג יוכל להשתמש בדוושת התאוצה בלבד והמערכת תווסת את עוצמת הבלימה בהתאם למידת הלחיצה על דוושת התאוצה. בכל פעם שיסיר ממנה את הרגל מערכת הבלימה הרגנרטיבית תופעל במלוא העוצמה ותאט את הרכב עד למהירות של 5 קמ"ש. שימוש במצב e-Pedal מאפשר למערכת הבלימה הרגנרטיבית להמיר יותר אנרגיה קיטנית לטובת טעינת הסוללה.
ניסאן ג'וק הייבריד ישווק בישראל בשתי רמות אבזור עם הבדלים קלים ביניהן. גרסת הכניסה אסנטה טק כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, מסך בגודל 7 אינץ' משולב בלוח המחוונים, מפתח חכם, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, ריפוד דמוי עור בשילוב בד, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, מצלמת רוורס, חיישני חניה היקפיים, חיישן גשם, שמשות אחוריות כהות, תאורת לד היקפית, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
רמת האבזור הבכירה אסנטה טק TT כוללת בנוסף צביעה דו-גונית בצבעים שחור או כסוף, פנסי ערפל קדמיים מסוג לד, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
אבזור הבטיחות זהה בשתי רמות האבזור וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ולחצן מצוקה.
מחירון ניסאן ג'וק הייבריד 2022:
ניסאן ג'וק הייבריד 1.6 אסנטה טק אוטומט - 147,990 ₪
ניסאן ג'וק הייבריד 1.6 אסנטה טק TT אוטומט - 152,990 ₪
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...
בוריס רוזנר 25 נובמבר 2025
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מודיעה על השקת טויוטה קורולה סדאן המשפחתית, הפעם ממפעלי החברה ...
בוריס רוזנר 24 נובמבר 2025
כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...
בוריס רוזנר 23 נובמבר 2025
לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...
בוריס רוזנר 19 נובמבר 2025