רנו מגאן E-Tech החשמלי עכשיו בישראל

  • כתב: תוכן שיווקי
  • צילום: יצרן
  • 02 ינואר 2023
  • 0 תגובות

רנו מייצרת רכבים חשמליים כבר יותר מעשור ומכרה מאות אלפי מכוניות חשמליות ברחבי העולם. כעת עם הפופולריות והתחרותיות הגוברת בתחום, משיקה החברה את רכב הפנאי החשמלי המתקדם רנו מגאן E-Tech אשר מתחרה באחד מהסגמנטים החמים ביותר בשוק הרכב ועושה זאת בהצלחה הודות לנסיון הרב של היצרנית בתחום זה. בשלב זה רנו מגאן E-Tech זמינה בישראל רק ביבוא מקביל של חברת איילון מוטורס הוותיקה.

רנו מגאן E-Tech

רנו מגאן E-Tech מבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית (CMF-EV) עם מכלולי הנעה בחלק הקדמי בתא מנוע קומפקטי. היתרונות בתצורה זו באים לידי ביטוי במשקל נמוך יחסית לרכב חשמלי העומד על 1,640 ק"ג ומשפר את טווח הנסיעה, ובחיסכון בנפח יחידת ההנעה אשר משאיר יותר מקום לנוסעים ולמטען. כדי לצמצם את את כמות החיווט, הותקן שקע הטעינה מלפנים, דבר המקל על הטעינה עבור נהגים אשר נכנסים לחניה עם חזית הרכב. הסוללה מותקנת במארז דק בגובה 110 מ"מ ברצפת המרכב לטובת מרכז כובד נמוך ורצפה שטוחה לחלוטין המשפרת את תנאי המחייה של הנוסעים מאחור.

רנו מגאן E-Tech

רכב הפנאי החשמלי של רנו מציג עיצוב מוצק ושרירי עם חזית אטומה, פנסים צרים עם חתימת תאורה מורכבת, קו חלונות ייחודי המתעקל מאחור וזוכה למסגרת כרום בולטת, וצביעה דו-גונית אופנתית. מאחור שמשה אחורית קטנה המעניקה לרכב מראה ספורטיבי, ויחידות תאורה צרות המחוברות בפס תאורת לד. סף בתי הגלגלים בגימור שחור מבריק וחישוקים בעיצוב ייחודי מעניקים ניחוח יוקרתי ומשלימים את העיצוב הנאה.

רנו מגאן E-Tech

תא הנוסעים של רנו מגאן E-Tech מציג עיצוב נקי ואלגנטי אשר היה מקובל עד כה למצוא רק במכוניות פרימיום. לוח המחוונים הדיגיטלי מתמזג עם מסך מרכזי אנכי ליצירת אווירה העוטפת את הנהג. הממשקים הדיגיטליים המתקדמים פותחו בשיתוף פעולה עם גוגל ומערכת ההפעלה מבוססת אנדרואיד אוטומוטיב עם גישה לגוגל מפות ולכ- 40 אפליקציות ייעודיות לשימוש ברכב. עדכוני תוכנה OTA יאפשרו הוספת פיצ'רים חדשים לרכב מבלי להגיע למוסך, בדומה לעדכוני תוכנה לסמארטפון שלכם. בורר ההילוכים הותקן מאחורי ההגה כדי לפנות מקום לאזורי אחסון גדולים בין המושבים הקדמיים. רנו מתגאה בכך שהריפודים והדיפונים עשויים מחומרים ממוחזרים, וש- 95% מהרכב (כולל הסוללות) ניתן למחזור בסוף חייו.

רנו מגאן E-Tech

רנו מגאן E-Tech מגיע אלינו עם מנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 220 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, וסוללה בקיבולת 60 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה שימושי בהחלט של 449 ק"מ לפי תקן WLTP. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.4 שניות עד למהירות מרבית של 160 קמ"ש. מערכת הבלימה הרגנרטיבית מאפשרת בחירה בין 4 עוצמות בלימה באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה לרבות מצב נוח במיוחד המאפשר נהיגה בדוושה אחת בלבד.

רנו מגאן E-Tech

רשימת האבזור של רנו מגאן E-Tech כוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס, תאורת לד מלאה, וחישוקי 18 אינץ'. אבזור הבטיחות נדיב וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות נהג, זיהוי תמרורי תנועה, ואורות גבוהים אוטומטיים.

רנו מגאן E-Tech

מגזיני הרכב הפופולריים באירופה משבחים את רנו מגאן E-Tech ומציינים לטובה מרווח פנימי נדיב, מערכת בידור ותקשורת מהטובות בסגמנט הודות לממשק נוח ומהיר, הנדסת אנוש מופתית, ותא נוסעים איכותי ומעוצב ברמה אחת לפחות מעל המתחרים הישירים. מעבר לכך גם נוחות הנסיעה, חווית הנהיגה ובידוד הרעשים זוכים למחמאות ומתעלים על פני המתחרים. כל אלו מביאים את הבוחנים למסקנה שרנו מגאן E-Tech מספק תמורה מצויינת למחירו.

איילון מוטורס מציעה את רנו מגאן E-Tech במחיר השקה של 189,900 ₪ במקום מחיר המחירון העומד על 210,000 ₪, עם אחריות יצרן מקיפה לשנתיים, ושמונה שנים או עד 160,000 ק"מ על הסוללה.