מרצדס CLA החדשה 2026 מושקת ביש...
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...
בוריס רוזנר 25 נובמבר 2025
בקיץ שעבר הושק הונדה CR-V בדור השישי בגרסה המיועדת לשוק האמריקאי, שם מדובר ברב מכר הזוכה לביקוש גבוה. עבור השוק האמריקאי מוצע הונדה CR-V עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, וגם בגרסה היברידית שקיבלה את יחידת ההנעה שלה מהדור היוצא. לשוק האירופאי דרישות מעט שונות ועל כן הונדה CR-V החדש יוצע עבור האירופאים בגרסה היברידית נטענת חדשה לצד הגרסה ההיברידית הסטנדרטית.
הדור החדש של הונדה CR-V מציג עיצוב חיצוני אלגנטי ומעודן בהרבה ביחס לדור היוצא. הגרסה האירופאית מציגה מראה כמעט זהה לאמריקאית למעט פגושים בעיצוב נקי עם פחות אלמנטים וכונסי אוויר צנועים יותר. באירופה חלק מהגרסאות מוותרות על ספי הפגושים המושחרים והם יוצעו בצביעה מלאה בצבע הרכב לטובת מראה ספורטיבי יותר. שקע הטעינה ממוקם בכנף הקדמית בסמוך לדלת הנהג.
תא הנוסעים מציג גם כן שינוי משמעותי עם ויתור על הקונסולה המוגבהת עבור בורר ההילוכים שאפיינה את הדורות הקודמים לטובת מבנה שגרתי יותר. המראה הכללי נקי ביחס למה שהורגלנו מהונדה עד כה וממשיך בקו שהציגה הונדה סיוויק החדשה וגם הונדה אקורד החדשה שנחשפה לאחרונה. בראש הדשבורד ניצב מסך מגע בגודל 9.0 אינץ' עבור תפעול מערכת המולטימדיה, ואילו לוח המחוונים הדיגיטלי מוצג על גבי מסך צנוע בגודל 7.0 אינץ'. בניגוד לדור היוצא הונדה CR-V החדש לא יוצע בגרסת 7 מושבים.
הגרסה ההיברידית e:HEV שכבר משווקת בארה"ב מצוידת במערכת הנעה כפולה, מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון ובשני מנועים חשמליים השוכנים זה לצד זה. ההספק המרבי המשולב עומד על 204 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 34.1 קג"מ. עקרון הפעולה של מערכת ההנעה ההיברידית של הונדה שונה מעט מהמוכר שכן במרבית הזמן מנוע הבנזין משמש כגנרטור עבור טעינת הסוללה ואינו מניע את הגלגלים כך שהרכב נע באמצעות הנעה חשמלית ואינו נזקק לתיבת הילוכים. מנוע הבנזין מצטרף ומתחבר אל הגלגלים בהנעה ישירה רק במהירויות שיוט.
הונדה עדיין לא חשפה את המפרט המלא של הגרסה ההיברידית הנטענת e:PHEV אך ציינה כי גם היא תצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון ובאותם מנועים חשמליים של הגרסה ההיברידית. גם קיבולת הסוללה טרם פורסמה, טווח הנסיעה החשמלי יעמוד על 82 קילומטרים. טעינה מלאה של הסוללה צפויה להמשך כשעתיים וחצי, אך זאת כאשר טמפרטורת הסוללה היא 25 מעלות.
ההשקה המלאה של הונדה CR-V החדש באירופה צפויה להתקיים בהמשך השנה, אז גם יפורסמו המפרטים המלאים. המתחרות העיקריים צפויים להיות יונדאי טוסון, טויוטה ראב 4, וקיה ספורטאז' בגרסאות PHEV.
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...
בוריס רוזנר 25 נובמבר 2025
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מודיעה על השקת טויוטה קורולה סדאן המשפחתית, הפעם ממפעלי החברה ...
בוריס רוזנר 24 נובמבר 2025
כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...
בוריס רוזנר 23 נובמבר 2025
לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...
בוריס רוזנר 19 נובמבר 2025