ריינג' רובר איווק 2024 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 22 יוני 2023
  • 1 תגובות

הדור הנוכחי של ריינג' רובר איווק, אחד הדגמים המבוקשים ביותר של המותג, הושק עוד בשנת 2018 וכעת הגיע העת למתיחת פנים המיישרת קו עם אחיו הגדולים. במבט ראשון אולי תתקשו להבחין בשינויים הקלים אך הם קיימים ומעניקים לקרוסאובר החתיך עיצוב נקי יותר וטכנולוגיות מודרניות שהופכות אותו לתחרותי יותר מול דגמים צעירים כגון וולוו XC40 וב.מ.וו X1 עד להגעת הדור הבא אשר צפוי להיות חשמלי בלבד.

ריינג' רובר איווק 2024

בחזית הותקנו יחידות תאורה חדשות ומתקדמות מסוג Pixel LED עם חותמת תאורה נקיה ו- 67 נורות בכל צד לטובת תאורה דינמית עוקבת פניה וטווח תאורה של עד 500 מטרים. גם יחידות התאורה האחוריות זכו לחותמת תאורה דקה ונקיה. בנוסף עוצד מחדש הגריל הקדמי למראה מעודן.

ריינג' רובר איווק 2024

בתא הנוסעים השינויים מהותיים יותר וכוללים מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך זכוכית בגודל 11.4 אינץ' וממשק Pivi Pro 2 העדכני של החברה התומך בעדכונים מרחוק OTA. המערכת בריינג' רובר איווק 2024 שולטת במרבית הפיצ'רים ברכב לרבות בקרת האקלים, חימום המושבים, ומערכת השמע, ותומכת בחיבור אלחוטי לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. המערכת החדשה מייתרת את הצורך בפקדים פיזיים בקונוסולה המרכזית ובכך אפשרה למעצבים לעצב מחדש את הדשבורד במראה מינימליסטי ולהוסיף שטח אחסון שימושי. עוד נוספו גלגל הגה חדש בעל שלושה חישורים ופקדי מגע, וידית הילוכים אלקטרונית קטנה. מערכת טיהור אוויר חדשה לסינון ריחות, אלרגנים וחיידקים תוצע כאופציה.

ריינג' רובר איווק 2024

היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי. גרסת P300e כוללת מערכת פלאג-אין הייבריד עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים ומנוע חשמלי בהספק מרבי משולב של 309 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של עד 62 ק"מ לפי תקן WLTP או 48 ק"מ בתנאי אמת לפני טענת החברה. גרסה זו תומכת בטעינה מהירה DC. בנוסף יוצעו מגוון מנועי בנזין עם מערכת סיוע היברידית קלה MHEV במתח 48V.