סיטרואן ברלינגו 2024 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 13 דצמבר 2023
  • 1 תגובות

סיטרואן ברלינגו 2024 זוכה למתיחת פנים במסגרתה מקבל עיצוב עדכני, מערכת מולטימדיה משופרת, ואבזור משודרג. באירופה ישווק הדגם בגרסה חשמלית בלבד אך בשווקים אחרים וגם בישראל ישווקו גם מנועי בנזין ודיזל כמו בדגם היוצא.

סיטרואן ברלינגו 2024

את שפת העיצוב החדשה והשיקית של סיטרואן פגשנו בדור החדש של סיטרואן C3 וכעת היא מולבשת גם על סיטרואן ברלינגו. בחזית הותקנו יחידות תאורת לד בצורת האות C, ביניהם עיטור שחור מבריק עם סמל המותג החדש, ובתחתית פגוש בולט ובשרני מבעבר. כל אלו מעניקים לסיטרואן ברלינגו מראה קשוח אך גם מלוטש יותר. מהצד ניתן לזהות מגיני Airbumps בעיצוב נקי יותר ומאחור לא חלו שינויים מלבד כיתוב Citroen המחליף את סמל המותג הישן.

סיטרואן ברלינגו 2024

תא הנוסעים שומר על עיצוב דומה לדגם היוצא אך מציג גלגל הגה שונה, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ' ותמיכה אלחוטית באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, ולוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 10 אינץ'. בגרסאות המאובזרות הותקנו מושבי נוחות קדמיים חדשים עם ספוג משופר ותמיכה צידית. מאחור 3 מושבים נפרדים ובגרסת המרכב הארוך אופציה ל- 7 מושבים. עוד ברשימת האבזור ניתן למצוא משטח טעינה אלחוטית ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

סיטרואן ברלינגו 2024

באירופה כאמור ישווק סיטרואן ברלינגו עם הנעה חשמלית בלבד הכוללת הנעה קדמית עם מנוע בהספק 136 כ"ס וסוללת LFP בקיבולת 50 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 320 ק"מ לפי תקן WLTP, מדובר בשיפור ניכר של 20% ביחס לדגם היוצא. הדגם מגיע כסטנדרט עם מטען פנימי בהספק 7.4 קילוואט המאפשר טעינה ביתית מלאה תוך 7.5 שעות. כאופציה מוצע מטען בהספק 11 קילוואט המקצר את הטעינה לכדי 5 שעות. טעינה מהירה בהספק 100 קילוואט DC מאפשרת טעינה מ- 0% עד 80% מקיבולת הסוללה תוך 30 דקות.

בשווקים אחרים וגם בישראל ישווק הדגם גם עם מנועי טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספקים של 90, 100 ו- 130 כ"ס, ומנועי בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספקים של 110 ו- 130 כ"ס כמו בדגם היוצא.