רנו קפצ'ור 2024 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 04 אפריל 2024
  • 0 תגובות

רנו קפצ'ור, גרסת הפנאי של רנו קליאו, זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים על מנת להתחרות בדגמים כגון פיג'ו 2008, סקודה קאמיק, ניסאן ג'וק ואופל מוקה. הדגם החדש מציג עיצוב חיצוני מעודכן התואם לשפת העיצוב הנוכחית של המותג, אבזור נוחות משופר, ותא נוסעים טכנולוגי יותר. יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי ביחס לדגם היוצא.

רנו קפצ'ור 2024

העיצוב החיצוני שואב השראה מרנו ראפאל ומציג פנסי לד צרים וביניהם עיטור תלת מימדי עם לוגו רנו החדש, תאורת יום לד בצורת חיצים, ופגוש שונה בעיצוב מודרני יותר. מהצד ומאחור השינויים זניחים ומסתכמים בחישוקים חדשים בקוטר 17 עד 19 אינץ', ובפגוש מעט שונה. גרסת אספריט אלפין הבכירה מקבלת פגוש קדמי בגימור אפור מתכתי, נגיעות בצבע שחור מבריק, חישוקים ייחודיים, דיפונים פנימיים בצבע כחול, דוושות אלומיניום, ומושבים בריפוד דמוי עור עם סמלי אלפין ותפרים בצבע כחול.

רנו קפצ'ור 2024

תא הנוסעים המחודש כולל לוח מחוונים דיגיטלי משופר ומסך מרכזי בגודל 10.4 אינץ' עם מערכת הפעלה מבית גוגל (Android Automotive 12) עם עשרות אפליקציות מותאמות לרכב ותמיכה בחיבור אלחוטי לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו. החוגות לשליטה בבקרת האקלים הוסרו לטובת מראה נקי יותר ותוספת תא אחסון, וכעת התפעול מתבצע באמצעות המסך המרכזי. עוד ברשימת האבזור שקעי USB-C מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטית, ותאורת אווירה המותאמת לשעה ביום. מערכת שמע עם 9 רמקולים מבית Harman Kardon מוצעת כאופציה.

רנו קפצ'ור 2024

היצע המנועים נותר כאמור ללא שינוי וכולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר עם הספק של 100 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים עם הספק של 160 כ"ס, ומנוע היברידי בנפח 1.6 ליטרים עם הספק משולב של 145 כ"ס. עם זאת, מדווחת רנו כי שיפרה את כיול המתלים וההיגוי לטובת חווית נהיגה מהנה יותר.