קיה EV6 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 15 מאי 2024
  • 0 תגובות

קיה EV6 החשמלי מוצג בקוריאה לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני המיישר קו עם שפת העיצוב של שאר דגמי קיה החשמליים, אבזור משופר, וסוללה חדשה בקיבולת 84 קוט"ש במקום 77.4 קוט"ש בדגם המוחלף.

קיה EV6 2024

קיה EV6 מקבל חזית חדשה עם פנסים בהשראת סדרת הדגמים החשמליים האחרונים של המותג, הכוללים חותמת תאורה מודגשת. בנוסף הוחלפו הפגושים, עודכנו יחידות התאורה האחוריות וגם חישוקי הגלגלים. גרסאות GT-line מגיעות עם פגושים בעיצוב ספורטיבי יותר, חישוקי 20 אינץ' בעיצוב ייחודי ותאורה בגריל הקדמי. עוד מבטיחה קיה כי נוחות ואיכות הנסיעה שופרו הודות לבולמי זעזועים מסוג FSD, שלדה מחוזקת ותוספת חומרי בידוד רעשים.

קיה EV6 2024

תא הנוסעים מקבל גלגל הגה חדש, תאורה אווירה עשירה יותר, תצוגה עילית משופרת, מראה פנימית דיגיטלית, וגימורים חדשים. המסך המרכזי ולוח המחוונים מגיעים עם ממשק גרפי משופר, חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו, חנות אפליקציות ייעודיות לרכב, ותפעול קולי מתקדם בשפה חופשית. חיישן טביעת אצבע המותקן בקונסולה המרכזית מאפשר התחברות מהירה לפרופיל האישי השמור ברכב ומספר פעולות נוספות ללא צורך במפתח פיזי. פתיחה ונעילה של הדלתות אפשרית גם באמצעות הסמארטפון כאשר הנהג מתקרב או מתרחק מהרכב.

קיה EV6 2024

קיה EV6 המעודכן 2024 מקבל סוללה בקיבולת 84 קוט"ש במקום 77.4 קוט"ש בדגם היוצא, השומרת על תמיכה בטעינה אולטרה מהירה בהספק של עד 350 קילוואט DC. לפי התקן הקוריאני המחמיר יותר מתקן WLTP האירופאי, לגרסאות ההנעה האחורית טווח נסיעה של עד 494 ק"מ לעומת 475 ק"מ בדגם היוצא. טווח הנסיעה בגרסאות ההנעה הכפולה יפורסם בהמשך. יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי וכוללות הנעה אחורית עם הספק מרבי של 228 כ"ס והנעה כפולה עם הספק מרבי של 325 כ"ס.