הונדה CR-Z החלה את דרכה כרכב קונספט בתערוכת טוקיו 2007. הדגם הסדרתי הוצג כשלוש שנים לאחר מכן בתערוכת דטרויט 2010. אלינו הגיעה הונדה CR-Z בשנת 2010 אולם בשל ביקוש נמוך הופסק שיווקה במהלך שנת 2013. ייחודה של CR-Z הוא בהיותה מכונית ספורט בעלת יחידת הנעה היברידית המשלבת מנוע חשמלי ומנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיקים יחד הספק של 124 כ"ס ומומנט מרבי של 17.7 קג"מ כבר ב- 1,000 סל"ד. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 20 ק"מ לליטר, לפי נתוני היצרן. הונדה CR-Z הגיעה בתצורת מושבים של 2+2 אולם באופן מעשי הכיסאות מאחור היו לפרוטוקול בלבד בשל מרווח מצומצם שנגזר מבסיס הגלגלים הקצר של הרכב העומד על 2,435 מ"מ. נפח תא המטען של הונדה CR-Z מצומצם אף הוא ועומד על 233 ליטרים בלבד. מאז הוצגה הונדה CR-Z היא זכתה במספר תארים בהם רכב השנה ביפן לשנים 2010-2011 ופרס הרכב הירוק לשנת 2011 של Mother Earth News.
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.