חברת קרסו יבואנית רנו וניסאן לישראל נמצאת בתקופת התעוררות וגידול במכירות. כך לדוגמה מתחילת השנה ועד לסוף חודש מאי מכרה רנו 4,160 רכבים מתוכם 437 רכבים מסחריים ובנוסף מכרה 80 רכבים לענף המוניות. בתקופה המקבילה אשתקד מכרה רנו רק 2895 רכבים, כך שהמדובר בגידול של קרוב ל- 44%. מכירות ניסאן אף הם גדלו מ-4,472 רכבים בחמשת החודשים הראשונים בשנת 2012 ל- 5,217 רכבים בחמשת החודשים הראשונים של שנת 2013, גידול של כמעט 17%. בעוד את הגידול של מכירות רנו ניתן לייחס בעיקר להתחדשות דגמים (פלואנס מחודשת, מגאן מחודשת, גרנד סניק מחודש) ומבצעים על רנו קליאו הקודמת בסוף דרכה, הרי שהמצב בניסאן שונה, שכן מרבית דגמי ניסאן אינם חדשים וחלקם צפויים להיות מוחלפים בזמן הקרוב על ידי דגמים חדשים ומחודשים (מיקרה המחודשת, נוט החדשה, קשקאי החדש). אם כך כיצד ניתן להסביר גידול זה? גידול זה נובע, בין היתר, ממבצעי מכירות שונים בהם מבצע לחברי מועדון הוט שהתקיים במהלך חודש מרס האחרון, שיווק ניסאן קשקאי 1.6 עם גיר ידני במחיר של משפחתית, התחלת שיווק הניסאן ג'וק בגרסת בסיס חדשה המוצעת גם על ידי חברות ליסינג.
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.